Gå til innhold

Kamerastabilisator


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva med Manfrotto Modosteady M585-1 til 1295 kr?

 

Jeg har også lyst på steadicams, men de modellene jeg vil ha er litt dyre (Merlin Steadicam og Glidecam HD2000 + vest). De billige løsningene er riktignok ikke like gode som de dyre. Man får det man betaler for. Slike DIY-opplegg er også meget billige, men gir heller ikke like gode resultater som de dyre.

 

Flycam 5000 virker ganske grei. Prisen var også bra. Får man virkelig både vest, arm og stabilisator for den prisen? Skal man ha Merlin (kun stabilisator) koster jo dette 7000 kr. Glidecam + vest koster over 20 000 i Norge.

 

Denne reviewen mellom Merlin og Flycam er meget nyttig. Den gir en god forklaring på styrker og svakheter med de to ulike designene (stang under kontra en bue).

Endret av bb79
Lenke til kommentar

Hva med Manfrotto Modosteady M585-1 til 1295 kr?

 

Jeg har også lyst på steadicams, men de modellene jeg vil ha er litt dyre (Merlin Steadicam og Glidecam HD2000 + vest). De billige løsningene er riktignok ikke like gode som de dyre. Man får det man betaler for. Slike DIY-opplegg er også meget billige, men gir heller ikke like gode resultater som de dyre.

 

Flycam 5000 virker ganske grei. Prisen var også bra. Får man virkelig både vest, arm og stabilisator for den prisen? Skal man ha Merlin (kun stabilisator) koster jo dette 7000 kr. Glidecam + vest koster over 20 000 i Norge.

 

Denne reviewen mellom Merlin og Flycam er meget nyttig. Den gir en god forklaring på styrker og svakheter med de to ulike designene (stang under kontra en bue).

 

 

 

Så du skal ha en dyrere løsning enn Flycam ja :new_woot: . 20000,- ja :ohmy: . Den du foreslo så kanskje ok ut. I hvert fall transportabelt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...