Straffa Skrevet 12. januar 2011 Skrevet 12. januar 2011 (endret) Så kom Asus G53 i hus. Gleder meg til å teste herligheten En ting jeg ikke skjønner er alle disse klistermerkene (reklamen) som er klistet under tastaturet. Akkurat som jeg ikke vet hva jeg har kjøpt. Driver og pirker de vekk nå. Ellers ser den rå ut! Endret 12. januar 2011 av avanore 1
krbalto Skrevet 12. januar 2011 Skrevet 12. januar 2011 hurra.. Kom fort med dine første inntrykk... Vurderer den selv, så er interessert i å høre din mening om den.. Mvh
Straffa Skrevet 12. januar 2011 Forfatter Skrevet 12. januar 2011 (endret) Så langt har jeg ikke noe annet enn og si løp og kjøp! Har testet den i spill og programmer og alt i alt er dette en skikkelig råtass. Tastaturet synes jeg er behagelig og selv i spill er det ikke mye bråk jeg hører fra viftene. Spill som Black Ops (alt makset ut i 1920x1080 unntagen AA) og det er bare helt herlig hvor bra det går. Endret 13. januar 2011 av avanore 1
Straffa Skrevet 14. januar 2011 Forfatter Skrevet 14. januar 2011 Her er en video av Asus G53 http://www.youtube.com/watch?v=aeii5HVH7Dk 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå