Gå til innhold

Morsom ting med microplex


Anbefalte innlegg

Bestilte for noen dager siden en Mist Silent Twin vifte og to casbadges fra microplex. Da jeg kom hjem med pakken og åpna den fikk jeg meg en liten overaskelse: Oppi plastposen hvor de to casbadge'ene lå, så lå det også et lite godteri! Smakte faktisk ganske godt også.

 

Noen som har opplevd det samme på microplex?

 

Pakken ble også levert ganske fort så jeg er veldig fornøyd.

 

Eneste minus er at det av en eller annen merkelig grunn koster 135kr for porto :( Blir aldri så mye når jeg bestiller fra andre steder.

 

Selve produktet er jeg ihvertfall veldig fornøyd med, endelig slapp jeg bråket fra den satans vifta. Den nye hører jeg nesten ikke, nå hører jeg bare litt rumling fra HD'en. Så snart jeg har spart opp litt penger bestiller jeg nytt Lian Li kabinett, ny strømforsyning og støydempingsmatter (til å ha på innsiden av kabinettet).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Eneste minus er at det av en eller annen merkelig grunn koster 135kr for porto :( Blir aldri så mye når jeg bestiller fra andre steder.

 

Tror du godteri er gratis?

 

Btw, så spiste jeg microplex godteri for 4 timer siden.

 

Synes nå 2 stk 462+ og 1 stk pal8045 samt vifter dertil burde kvalifisere til hvertfall en snickers....

 

DrErling

Lenke til kommentar
Eneste minus er at det av en eller annen merkelig grunn koster 135kr for porto :( Blir aldri så mye når jeg bestiller fra andre steder.

Derfor må du ALLTID gå sammen med venner om du skal bestille fra microplex.

Uhørt med 135,- porto&eksp.

Hadde jeg vært så gjerrig så hadde jeg heller ikke hatt noen venner, og dermed heller ingen venner å spleise med.

Du har missforstått meg hvis du trodde jeg mente det på den måten. Jeg synes ikke det er uhørt på noen måte, kansje jeg ikke skulle ha hatt den smileyen?

 

Dessutten må jeg ha skrevet feil for jeg mente 145kr eller 155kr i porto, og jeg vet ikke hvordan det er med deg, men jeg synes det er en liten ulempe å betale nesten 50kr mer (i forhold til mange andre nettbutikker) hver gang jeg bestiller noe.

 

Vanligvis pleier det bare å koste rundt 110kr for porto og oppkrav (for meg).

 

Uansett synes jeg det er litt kult at de gidder å legge med et lite godteri hver gang! Når jeg kjøpte høytalerne mine (Proson høytalere) så fikk jeg med en kalkulator og en penn. Ikke det at det betyr så mye, men det blir litt sånn som; "prikken over i'en" eller "rosinen i pølså" eller .no

 

Dessutten kan det da umulig koste mye for et jævla godteri, så jeg ser ikke noen grunn til at de skulle slutte med det.

Lenke til kommentar

Eneste minus er at det av en eller annen merkelig grunn koster 135kr for porto :( Blir aldri så mye når jeg bestiller fra andre steder.

 

Tror du godteri er gratis?

 

Btw, så spiste jeg microplex godteri for 4 timer siden.

 

Synes nå 2 stk 462+ og 1 stk pal8045 samt vifter dertil burde kvalifisere til hvertfall en snickers....

 

DrErling

:lol:

Lenke til kommentar
ang. det med porto: har nettopp bestilt en pakke fra microplex på over 45 kg. hva tror dere portoen blir på den? 3-400 kroner?

hva veier så mye???

 

hehe. kabinett, strømforsyning, radiator, vifter, masse stash. endte på rett under 7000.

 

delte først opp ordren i to. en på 37 kg (250kr i porto eller noe sånt.)

og en på 7kg (130-150 kr eller noe sånt.)

bestilte i tillegg noe fra 3dfxcool.

 

men i dag så jeg at de hadde slått sammen ordene mine til en. da blir vekten over hva servicepakke kan vere på. så jeg vet ikke hva de skal sende den som. noe som vet det?

Lenke til kommentar
ang. det med porto: har nettopp bestilt en pakke fra microplex på over 45 kg. hva tror dere portoen blir på den? 3-400 kroner?

hva veier så mye???

 

Seriøst? :lol:

 

6-700 kr kanskje... :p

En pakke jeg bestilte hadde disse spesifikasjonene:

Vekt: 5,05 kg

Volum: 24,38 dm3

 

Jeg betale ca. 300kr i porto på den pakka, selv syns jeg microplex har noen serdeles høye priser på porto. Hvordan har det seg?

Lenke til kommentar
ang. det med porto: har nettopp bestilt en pakke fra microplex på over 45 kg. hva tror dere portoen blir på den? 3-400 kroner?

hva veier så mye???

 

hehe. kabinett, strømforsyning, radiator, vifter, masse stash. endte på rett under 7000.

 

delte først opp ordren i to. en på 37 kg (250kr i porto eller noe sånt.)

og en på 7kg (130-150 kr eller noe sånt.)

bestilte i tillegg noe fra 3dfxcool.

 

men i dag så jeg at de hadde slått sammen ordene mine til en. da blir vekten over hva servicepakke kan vere på. så jeg vet ikke hva de skal sende den som. noe som vet det?

155kr/kg.. Uff.. dyr kilopris ja... :p

Lenke til kommentar

HAHA, dette må være tidenes reklamestunt. Et lite godteri til 10øre med hver pakke, resulterer i utallige poster der brukere roser de opp i skyene og ser fram til hver eneste pakke på grunn av godteriet. Begynner nesten å bli en religiøs handling for microplex kunder å gumle i seg karamell når de monterer kjøleutstyr. :lol:

 

Fint til å blåse ut litt med å tygge karamell når man monterer kjølere i trangt karbinett :D:lol:

Lenke til kommentar
her ser dere et oppsett over hva portoen med servicepakker koster.

 

servicepakke slutter tydeligvis på 35kg. da kommer det et grått felt. noen som vet hva pakken blir sent som da?

Brev? Hehe.. neida.. Det er 35kg per kolli, det vil da si at pakken din er på 2 kolli. Jeg vet ikke helt hvordan dette påvirker pris på porto.

Lenke til kommentar
her ser dere et oppsett over hva portoen med servicepakker koster.

 

servicepakke slutter tydeligvis på 35kg. da kommer det et grått felt. noen som vet hva pakken blir sent som da?

Brev? Hehe.. neida.. Det er 35kg per kolli, det vil da si at pakken din er på 2 kolli. Jeg vet ikke helt hvordan dette påvirker pris på porto.

 

hva betyr det? at de sende to pakker?

Lenke til kommentar
her ser dere et oppsett over hva portoen med servicepakker koster.

 

servicepakke slutter tydeligvis på 35kg. da kommer det et grått felt. noen som vet hva pakken blir sent som da?

Brev? Hehe.. neida.. Det er 35kg per kolli, det vil da si at pakken din er på 2 kolli. Jeg vet ikke helt hvordan dette påvirker pris på porto.

 

hva betyr det? at de sende to pakker?

Ja.. det er en ordre, 2 kolli -> 2 pappesker, men tror det er billigere med en ordre og 2 kolli enn 2 ordre og en kolli per ordre. Hvis du skjønner hva jeg mener.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...