Gå til innhold

Thermaltake = god kundeservice


Anbefalte innlegg

Tenkte å bare meddele mitt første møte med Thermaltake kundeservice (dersom noen evt skulle vurdere ny PSU).

 

Kjøpte for 2 år siden en Thermaltake Toughpower 850W. Når jeg nå bygget om maskinen, manglet jeg blandt annet noen PCI-E 6 pins kabler (da 2 stk 6950 trenger 4 stk 6 pins). PSU'en kom med 2 stk modulære 6 pins kontakter, hvorav den ene er forsvunnet i rotet mitt for lenge siden. Jeg hadde selvfølgelig mistet den ene Molex kabelen også, slik at jeg bare hadde en slik til evt å bruke 2 stk Molex til PCI overganger.

 

Sendte en mail til Thermaltake, forklarte problemet, samt at jeg ikke likte å bruke Molex overganger, da jeg stoler mer på ting som er kablet uten overgang. Fikk da følgende svar fra Thermaltake sin kundeservice

 

"Dear Sir

Please send us your delivery address and we will send replacement part free of charge.

Thank you for choosing Thermaltake."

 

 

Det er hva jeg kaller greie folk å forholde seg til :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ha!, TT tok en klok avgjørelse der med å gi deg gratis kabler som koster slikk og ingenting, til gjengjeld fikk de gratis reklame om å ha god kundeservice, noe som 64% av kundemassen priotere først. Mange andre bedrifter bør også føre slik praksis og la tvilen komme til kundens gode, ikke sette foten ned for noen skarve kroner, selv om det er snakk om prinsippsak.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Hmmm.. Etter veldig lang ventetid og ikke mottatte kabler, må jeg nesten "trekke tilbake" rosen jeg gidde TT.. Etter mailen som sa at jeg skulle få tilsendt kabler gratis, har verken mottatt eller hørt en d**t fra de. Har sendt flere mail og spurt frem og tilbake, på både tyske (var de som svarte meg da jeg sendte første gangen) samt den globale mailen..

 

Men INGEN svar å få nå i ettertid......

 

Jaja, får vel kjøpe meg en ny PSU...

 

ASsman

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...