Gå til innhold

Xperia mini pro-problem


Anbefalte innlegg

Har nettopp gått til anskaffelse av en Xperia mini pro, og er så langt veldig fornøyd, med unntak av ett problem: jeg får ikke endret meldingsinnstillingene til å motta MMS. Har fått tilsendt melding fra Tele2 om å endre innstillingene til å alltid motta MMS, men det er faktisk ingenting som heter meldingsinnstillinger på mobilen. Noen som har tips om hvor jeg skal finne det? Har snakket med Sony Ericsson, da Tele2 ikke kunne hjelpe meg, men det var sånn passe håpløst, fikk beskjed om å få manuelle innstillinger for så å ringe dem tilbake. Men det kan vel ikke være så utrolig mye jobb for å få de innstillingene?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har nettopp gått til anskaffelse av en Xperia mini pro, og er så langt veldig fornøyd, med unntak av ett problem: jeg får ikke endret meldingsinnstillingene til å motta MMS. Har fått tilsendt melding fra Tele2 om å endre innstillingene til å alltid motta MMS, men det er faktisk ingenting som heter meldingsinnstillinger på mobilen. Noen som har tips om hvor jeg skal finne det? Har snakket med Sony Ericsson, da Tele2 ikke kunne hjelpe meg, men det var sånn passe håpløst, fikk beskjed om å få manuelle innstillinger for så å ringe dem tilbake. Men det kan vel ikke være så utrolig mye jobb for å få de innstillingene?

 

Hei darling,

 

du finner innstillinger til Xperia Mini Pro på følgende side:

http://www.tele2.no/kundeservice/android.html

 

Husk å aktivisere dataroaming.

 

Skulle du allikevel ikke få dette til å fungere, sendt oss en PM med kontaktnummer vi kan nå deg på.

 

Mvh

Henrik Lindblom

Kundebehandler

Tele2 Kundeservice

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...