Gå til innhold

Ordrehistorikk PS.no


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"Mine sider"/ordresystemet på www.ps.no er noe av det værste jeg har vært borti hos en såpass "seriøs"/kjent HW-sjappe og jeg har handlet mye på internett. Jeg har sagt ifra flere ganger men ingen ting har skjedd. Jeg har ikke fått endret adresse der på flere år og har derfor sluttet å handle der. Jeg har som sagt prøvd å si ifra om at jeg ikke får forandret adresse men ingen ting skjer. I tillegg har retursaker blitt sendt til gammel adresse selv om jeg har sagt ifra om ny adresse både på fysisk returskjema, e-mail og telefon opptil flere ganger. Utenom det har de også sendt noen varer til fakturaadresse til bedrift i steden for leveringsadresse (ikke alle har samme leveringsadresse som fakturaadresse).

 

Så, om jeg har peiling på mulige feil? Ja, hele "systemet" deres (og muligens de som sytrer det) er rimelig udugelig.

 

Edit: Og angående ordrehistorikk husker jeg sist gang (sikkert 1 år siden) jeg skulle sjekke der fant systemet kun noen få av mindre ordre... Måtte skrive mail til dem for å søke retur siden jeg ikke fant min ordre på "mine sider"...

Endret av Ninjahamster
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...