Gå til innhold

Dvd problem!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har måttet skifte sone når jeg skal spille forskjellige dvder. Så, sist dvd var en asiatisk film. Og nå får jeg ikke spilt av "vanlige" dver igjen! Hvordan kan jeg slette dvd sonen min??

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg har måttet skifte sone når jeg skal spille forskjellige dvder. Så, sist dvd var en asiatisk film. Og nå får jeg ikke spilt av "vanlige" dver igjen! Hvordan kan jeg slette dvd sonen min??

Hvis du går hit og finner din DvD-spiller, og så laster ned crack, patch, firmware, eller hva det enn er, så kan du kanskje bli hjelpet.

Skrevet

Hvis du går hit og finner din DvD-spiller, og så laster ned crack, patch, firmware, eller hva det enn er, så kan du kanskje bli hjelpet.

dæven..... det var litt av en side! :woot:

• 1 måned senere...
Skrevet

Takk for alle svar! Har forsøkt å laste ned en del dvd-spillere (bruker dvd-killer for å drepe sonen, men det fungerer ikke på alle dvdfilmene) men jeg finner ingen crack som fungerer!

Er litt redd for å ødelegge dvd-rommen min.. Har PIONEER MSI DVD-117.. Kan jeg laste ned fra den øverste linken på denne siden (http://forum.rpc1.org/dl_firmware.php?cate...1&manufactor=21 uten at det går til helvete? (Hvordan bruker jeg etter at det er nedlastet?)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...