Gå til innhold

Ny tv, 42"- 46" 3000- 6000 kr


Anbefalte innlegg

Jeg skal være helt ærlig her og si at jeg ikke kan en ting om TVèr! Men vi har funnet ut at det er på tide å bytte ut 36" ettersom jeg ikke ser teksten på mange av PS3 spilla våre :p

 

Vi sitter rundt 5(?) meter fra tvèn og ønsker 42"-46", større enn det vil drukne stua vår! Så var det type tv, skal man gå for LCD eller LED? LCD er jo vesentlig mye billigere har jeg sett, men har hørt mye skryt av LED? Har satt prisen på max 6000, men det er litt pluss, minus. Tven vil bli brukt til å se tv (doh), en del film og Playstation 3 spilling! Vi har såvidt begynt å snuse på BlueRay, ettersom PS3 kan spille av dette.

 

Noen som har noen hete tips? :) Tusen takk for at du tok deg tid til å lese tråden!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

LED-LCD. Ren LED tv er alt, alt for stor for stua di :)

 

Hva mener du med ren LED tv? De LED tvene som fins på markedet nå er alle LCD-LED, forutenom et lite OLED tv fra Sony. LED står jo for "Light-emitting diode", dioder som fungerer som baklys til LCD skjermen. LED skjermer (ikke tv) finner man jo på sportsarenaer, infoskilt osv som ikke krever høy oppløsning, og ville ikke med dagens teknologi fungere som en tv med tilfredsstillende bildekvalitet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...