Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Blir tynnere i håret. Er det stress?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det finnes en sjampo og balsam som skal stoppe håravfall. Den heter NISIM, den er litt dyr. Koster 240kr flaska, men den er veeeeldig drøy. Du får kjøpt den hos Adam & Eva-salonger eller på nett NISIMs hjemmeside

Jeg merket at jeg begynte å bli tynnere i håret (jeg er bare i tidlig 20-årene), og hvis jeg dro fingrene gjennom håret kom det alltid med 5 hårstrå :ermm: Jeg hadde hodebunsplager også, så jeg tenkte at det ikke kunne skade å prøve NISIM den skal funk for det). Jeg røyter ikke på langt nær så mye som jeg gjorde, har ingen hodebunsplager og har ikke blitt noe tynnere i håret heller :new_woot:

Lenke til kommentar

Hvilken bruker du den blå eller gull farget? og hva slags problem med håret hadde du?

Den blå, som er for normalt hår.

 

Hodebunnen min var irritert, til slutt gjorde det vondt bare jeg var nær håret. Håret ble tynnere og tørrere, hadde hatt ganske tykt hår hele livet så det var let å legge merke til. Og jeg fik med meg en del hår bare jeg dro fingrene igjennom håret.

Nå har jeg brukt Nisim i ca. et halvt år nå, og har ingen hodebunnsplager (de forsvant helt etter 2 uker), røyter mye mindre (normalt nå), håret føles bedre og sunnere :)

Lenke til kommentar

Hvilken bruker du den blå eller gull farget? og hva slags problem med håret hadde du?

Den blå, som er for normalt hår.

 

Hodebunnen min var irritert, til slutt gjorde det vondt bare jeg var nær håret. Håret ble tynnere og tørrere, hadde hatt ganske tykt hår hele livet så det var let å legge merke til. Og jeg fik med meg en del hår bare jeg dro fingrene igjennom håret.

Nå har jeg brukt Nisim i ca. et halvt år nå, og har ingen hodebunnsplager (de forsvant helt etter 2 uker), røyter mye mindre (normalt nå), håret føles bedre og sunnere :)

 

Ok, noe av samme effekt jeg fikk av den i gull..Men Nisim minsker vel kun hårtapet , tråd starter ville vel ha en fast solid løsning.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...