eirikst Skrevet 4. juli 2003 Skrevet 4. juli 2003 Har et problem. Har oppsett som under og jkører dual-boot med 98 og xp-pro. Dataen fryser og gir fra seg en høy lyd når jeg kjører divx eller spill. Hele tiden i xp - bare j@vlig ofte når jeg kjører 98! Når jeg skrur av pc - rebooter den. Skal kjøpe ny PC snart, men vil gjerne ha den gamle oppe den og!
Nicci NO Skrevet 4. juli 2003 Skrevet 4. juli 2003 ah, gode gamle problemet :smile: Jeg hadde det samme når jeg fetta på med mitt nye KT7-R kort for leeeenge siden. Mange forskjellige meninger på dette feltet. Min er at jeg hater VIA. Satt i tusenvis av år kjennes det ut som, for å fikse nettopp den frysen med høy pitch i øret som du kaller det (eller en sound-loop som jeg opplevde). Mitt første forslag er å installere Windows uten (repeterer, uten) å engang SE på via 4-in-1. Samtidig kan du også prøve å flashe bios til nyeste versjon, samt stille inn driving control (eller hva det nå enn het) for geforce kortet ditt i bios till noe annet enn auto. Tror det var en faq på nettet en gang i tiden som nevnte en bra verdi for geforce kort. Paul's KT7 faq eller noe sånt. Uansett, "happy hunting", og lykke til med ny pc :smile:
knut Skrevet 4. juli 2003 Skrevet 4. juli 2003 disse abit faq'ene var på viahardware.com, men siden de har endret fokus litt nå så heter dem sudhian. faq'ene er der fortsatt http://www.sudhian.com/faqs/ Regner med at du klarer å finne et eller flere svar der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå