Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Hp pavillion TX 2010eo (TX 2000) Ingen pen eller touch reaksjon!


Anbefalte innlegg

Heisann.

Jeg overtok en TX 2010eo for litt siden på grunn av at eieren ikke fikk ting til å fungere skillelig. Har lest meg opp på disse maskinene, og ser at de har vært plaget med mange feil. Trådløse nettverkskort som detter ut, overopphetende og sviktende skjermkort.

 

Disse to feilene er på grunn av at kjøleløsningen som er valgt er helt horribel, søk opp på youtube for å se fiks. Dette ser jeg som en lett fiks da jeg er rimelig kyndig på slike operasjoner.

 

Men det jeg stusset mest over var at hverken pennen eller touch med finger fungerte på skjermen. Maskinen kjører vista i utgangspunktet og jeg kjørte recovery på den for å få den slik den var fra fabrikk, men fortsatt ingen tablet funksjon.

 

Klarer ikke helt å skjønne hva det kan være som er galt, i og med at pcen finner hardwaren for touch og pen som inndata. Men den reagerer ikke på inputtene.

 

Noen som har ideer for feilsøking? Hva kan grunnen være for at både touch og pen input ikke funker? For slik jeg har forstått det, så er de avskilte sånn rent inputmessig.

 

Takker for ideer og innspill!

Endret av Skitongen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...