Grinii Skrevet 3. januar 2011 Skrevet 3. januar 2011 Hei Jeg tenker å starte å svelge 3 shaker av dette produktet om dagen : https://www.tn.no/butikk/produkt/fastgain#info dette kommer til å gi meg ca 1200 ekstra ckal i døgnet, i tillegg til det vanlige kostholdet mitt som ikke er noe uten om det vanlige. Frokost, brød og melk, nistepakke til lunsj, variert middag, og evt no mer brød eller frokostblanding til kvelds Jeg trener styrketrening 3 ganger i uken og er 17 år. Det jeg da lurer på er om de ekstra kaloriene, fort kan legge seg som fettlagre rundt på kroppen, og ikke eller kun delvis bli tatt opp av kroppen til bruk som muskelbygning?! Jeg er temmelig slank nå, men ønsker ikke ende opp fet, men mer muskuløs enn idag Takk for svar
Stringer Bell Skrevet 4. januar 2011 Skrevet 4. januar 2011 Om du legger på deg fett avhenger av det totale kaloriintaket ditt per dag. Om du inntar mer enn du forbrenner vil du legge på deg. Spiser du sunt og proteinrikt, med ca 500 kalorier over ditt dagsbehov har du ett godt utgangspunkt for å bygge muskler. Dette kalles bulking.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå