Gå til innhold

BK "Golden Path"


Noraa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Her blir jeg ikke enig med meg selv. Jeg tenkte med en gang at du har mistet litt for mye av detaljene i de mørke partiene (f.eks ved siden av veien), men på en annen side gir de en bedre kontrast til bladene på veien, som, etter tittel på bildet, jeg tipper du vil ha frem.

 

Likte komposisjonen av bildet, og du har fanget en spesiell stemning med morgen-tåken :)

Lenke til kommentar

Hei.

Synes bildet er veldig bra. Bra kontrast og fine toner.

Tror dette bildet også hadde gjort seg som sort/hvit.

 

Hvis jeg skal pirke litt, ville jeg nok valgt portrett format og kanskje fått litt mer farge på bladene innover stien eller gjevnet ut fargene på de bladene som er i forgrunn til å matche videre inn i bildet.

 

Ellers ikke mye utsette. Godt jobba :)

Lenke til kommentar

Synes dette er flott. En trekant/diagonal som leder innover vha veien. Flott kontrast mellomn gylne blader og mørke sider. Synes absolutt de mørke veisidene bør være så mørke. Lys bakgrunn som leder blikket inn i bildet. Liker også formatet, og synes det funker fint.

 

Skulle jeg utsett noe er det litt "rot" opp t.v. i bildet som ødelegger litt. Kanskje det kunne ha vært beskjært litt, og ev. lagt til litt vignetering?

Endret av telealf
Lenke til kommentar

Heisann! Dritkult bilde. Fine farger, og jeg tror IKKE dette bildet hadde passet med sort/hvitt-design. Det hadde sett helt feil ut, i og med at fargene får frem høst-følelsen i bildet.

 

Men som nevnt over her, hvor blir av detaljene ? :) Godt nyttår!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...