AnonymDiskusjon Skrevet 1. januar 2011 Skrevet 1. januar 2011 Jeg lurer på om det er noen som kan om krampe eller senestrekk her? For jeg har hatt mye av det i fingrene, hvis de blir kalde og/eller hvis jeg bruker dem mye, som når jeg skriver. Tror ikke jeg klarer å skrive 4-5 linjer en gang før jeg får krampe. Det er veldig ekkelt også når fingrene knyter seg i hop, når jeg får krampe. Krampe/ senestrekk er det veldig mye av i familien, leddgikt også, men har fått sjekket at det er ikke leddgikt. Er dette en høvelig grunn for å få legeerklæring på å skrive på pc i timene på skolen? Jeg bare lurer
kentroan Skrevet 1. januar 2011 Skrevet 1. januar 2011 Siden du bare klarer å skrive 4-5 setininger før du får "krampe" så kan det være lurt å kontakte lege. Hvis du spørr legen da så kansje han kan skrive under på en lappe til lererane dine om at du skal få bruke data i timen. Du må huske at lærera ikke trur mye på om du sier at du skal få bruke data i timen så det er lurt at du får legen til å skrive under på en lappe. kort sagt anbefaler lege.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå