Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jenter! er "Fordyce spots" et problem?


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Hvordan reagerer en sexpartner på:

http://en.wikipedia.org/wiki/Fordyce%27s_spot

Advarsel: Lenken er ikke "worksafe".

 

Disse er visstnok helt normale. Jeg har dem selv. Har enda ikke hatt noen sexpartner, er litt nysjerrig på om jeg bør nevne dette til henne før hun evt. ser dem selv og blir sjokka. Men noen sier at jentene ikke legger merke til dem!

 

#### Moderatoredit: La inn advarsel om lenken. Det er tydeligvis enkelte som reagerer på disse medisinske nærbildene så om du er en sart sjel så ikke trykk på lenken ####

Endret av L4r5
la inn advarsel
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det tror jeg du kan ta med knusende ro :)

 

Selv fikk jeg følgende lidelse som 14 åring:

 

Min lenke

 

Det innebærer at en av testiklene snurrer rundt sin egen akse, og blodtilførselen strupes. Behandlingen består av et inngrep hvor pungen snittes opp på hver side, den "torkverte" testikkelen snurres tilbake, og begge testikklene fikseres ved å sy bitestikkelen til pungveggen slik at bitestikkel gror fast i punkgveggen. Sistnevnte for å hinde at testikkelene ikke skal kunne vris på ny.

 

Resultatet er at jeg har to arr på 2-3 cm på hver side av pungen. Det ene arret er grodd så pent at det er nesten usynelig, det andre er ikke fullt så pent, men vanskelig å legge merke til annet enn når jeg har panserpung. (Som jeg som regel har ved sex)

 

Jeg tenker veldig sjelden på det, og har derfor ikke fortalt det til min nåværende kjæreste. Jeg tror ikke hun har lagt merke til det heller, og skulle hun ha gjort det, bryr det henne åpenbart ikke :)

 

Sett det i hennes situasjon, ville du ha brydd deg?

Lenke til kommentar

Utrolig hva folk bekymrer seg over... Dette, som synlige talgkjertler rundt penishodet er da forferdelig normalt, og ikke noe å nevne...

 

Men mindre pikken din er helt forkrøplet eller det er smertefullt å ha sex er du normal!

Det er ikke rundt penishodet.. Det er snakk om ved hvert eneste hårfeste, så snakk om hele pungen og ved nederste del av penis.

Lenke til kommentar

Utrolig hva folk bekymrer seg over... Dette, som synlige talgkjertler rundt penishodet er da forferdelig normalt, og ikke noe å nevne...

 

Men mindre pikken din er helt forkrøplet eller det er smertefullt å ha sex er du normal!

Det er ikke rundt penishodet.. Det er snakk om ved hvert eneste hårfeste, så snakk om hele pungen og ved nederste del av penis.

Derfor skrev jeg "Dettte, som...". Det var et eksempel på alle mulige ting folk bekymrer seg over.

 

Hvor lang tid brukte du egentlig på å finne ut at dette faktisk har et navn? Det har aldri slått meg å skulle prøve å finne ut av det en gang. Har det selv, men har ikke slått meg noen gang at dette kan være unormalt.

 

Jeg tror for endel gir internett litt for mye informasjon. Flere muligheter til å bekymre seg. Derfor dro jeg frem et eksempel...

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...