sindreij Skrevet 29. desember 2010 Skrevet 29. desember 2010 Hei. Etter å ha hørt mye skryt om ssd-er lurer jeg på om jeg skal innstallere en SSD i min Multicom Compal KHLB2. Jeg har samtidig bruk for en del plass, og har fra før en 500GB HDD i laptopen. Det hadde vært flott å kunne ha både en SSD og harddisken samtidig i laptopen. Både hastighet og mye lagringsplass. Siden det bare er en HDD-plass i laptopen, regner jeg med at det kan bli vanskelig, men jeg har lurt på om det kanskje går an å bytte ut DVD-stasjonen (hva skal man bruke den til) med en "HDD-adapter" og bruke kontakten der til å koble til Harddisken. Er det noen her som har hørt om et sånnt oppsett, finnes det? Alternativet blir å kjøpte et HDD-kabinett og putte harddisken inn der.
BAT Skrevet 29. desember 2010 Skrevet 29. desember 2010 Du kan bytte ut DVD spilleren med en HDD adapter. Disse får du kjøpt her: Link 1
sindreij Skrevet 30. desember 2010 Forfatter Skrevet 30. desember 2010 Takk for lenken, det var akkurat noe slikt jeg lette etter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå