Gå til innhold

Amentio rant


Anbefalte innlegg

I sommer bestilte jeg et minnekort fra amentio, og det var på lager.

Etter en uke spurte jeg om hvorfor ordren var åpen.

Etter ytterligere en uke avbestilte jeg da den fremdeles var åpen og ikke sendt.

Fikk da til svar at den ikke kunne avbestilles da den var sendt.

Logget inn på amentio og så den fremdeles var åpen, men den ble endret et par timer etterpå, og fikk tracking nr.

 

Jaja.

 

Nå til jul bestilte jeg en haug varer, noen på lager og noen på fjernlager.

Regnet med at det skulle ta en uke før ting ble sendt, men ubekrefta dato på de varene som var på 3-4 dagers fjernlager ble utsatt lengre og lengre.

Etter en stund avbestilte jeg denne også, og fikk bekreftet sletting av ordren.

En uke etter sletting av ordren tok de pengene av visakortet mitt. *Nice*

 

*Sukk*

 

Spørsmål:

Hvordan tjener amentio penger om de bruker såpass lang tid på å levere ordre? De må da ha en haug kunder som meg som er litt over middels utalmodige som kansellerer ordre i hytt og gevær når de bruker ukesvis på å få ting ut døra.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ikke vet jeg, men dette har vært et problem med Amentio så lenge jeg har handlet PCdeler på nettet. Har selv svært dårlig erfaring med Amentio og deres ubrukelige leveringstider. Har i stedet gått over til Dustin.no som har vært svært raske med levering. Gode priser og svært gode kundebehandlere har jeg også fått hos dustin. Bestiller ting mandag morgen, er klare til å hentes onsdag kveld, i trondheim. Anbefales!

Lenke til kommentar

Joda, avbestilte fra amentio, og bestilte fra dustin det de hadde på lager og fjernlager. Det ble sendt etter et par dager.

Dustin har jeg gode erfaringer med. Hadde gode erfaringer med amentio før de fikk det fine røde juledesignet på netshopen.

 

Bare håper amentio kan cashe ut penga de tok på kortere tid enn de bruker på å levere ordre :-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...