wil Skrevet 3. juli 2003 Skrevet 3. juli 2003 jeg har akkurat formatert en 120 GB harddisk i XP, med Adminstrativie Verktøy i XP, har fått formatert Alt Bortsett fra 14 GB som det ikke går an å hverken formatere eller lage en ny partisjon til, hvordan går dette an. har prøvd med partition magic også, å der kommer den med at man kan undelete partisjonen, men når jeg prøver det så kommer den med meldingen om at den ikke kan undeletes. Noen som har noen glupe forslag? Det haster litt.
wil Skrevet 3. juli 2003 Forfatter Skrevet 3. juli 2003 sorry fikk det til selv, måtte bare slette en partisjon, sånn at den ble større også laget jeg to litt mindre, så gikk det bra, nå er alt som det skal. måtte gjøre det med partition magic å jeg synes det virker ganske bra når det gjelder å opprette Windows partisjoner, klikker ikke i det hele tatt til meg, ikke til han jeg hjalp heller. men med så små oprasjoner som å opprette noen partisjoner, så trengte jeg ikke å restarte maskina heller. hvordan har det seg da at PM klikker så mye til andre folk da? har oppretta både mange Linux partisjoner, og mange Windows partisjoner å det har aldri krasja en eneste gang. merkelig dette her. jaja det viktigste er at det ikke klikker når jeg holder på med det. jo forresten opplevde en gang at PM klikka men da måtte han restarte, på slutten av prosessen så kom den med error, men ingenting spesielt sjedde egentlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå