Gå til innhold

Hodetelefoner i 4000-kroners klassen. Tips?


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Har lyst til å finne meg noe dyrere og bedre enn mine Beyerdynamic DT 770 Pro og har tittet på de nye Beats Pro, mest fordi jeg har hatt Studio utgaven tidligere og likte de. Har også tittet på Denon AH-A100. Er valget obvious? Å gå for Denon siden Monster gjerne overpriser?

 

Har noen prøvd disse fra Denon? Jeg synes de ser litt små ut og er redd de blir ubehagelige å ha på i flere timer av gangen.

Skal opp å prøve de på Hifi-klubben på mandag, men tar gjerne imot tips og gjerne andre forslag til andre klokker også.

 

EDIT: Legger til at jeg er glad i god bass, men vil ikke at det skal ødelegge for resten av gjengen. Hører på veldig mye forskjellig musikk så bør takle alt fra progressiv trance til Stevie Ray Vaughan.

Endret av bjorshol
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Alle Grado-klokkene er åpne, det er den største forskjellen. Jeg har ikke hørt mye på Denon-modellene så jeg kan ikke sammenligne på en god måte.

 

Men jeg har hatt et par Grado-klokker i to år nå og jeg blir mer og mer glad i de. Det tar dog litt tid å spille de inn, men når de er spilt inn så gir de et naturlig og detaljrikt lydbilde som slår alt annet jeg har vært borti.

 

Kjøp de på B&H eller på ebay. Selv med momspåslag så sparer du mye penger i forhold til å kjøpe de i Norge. Såvidt jeg vet så er det ingen offisielle importører av Grado, derfor er prisen veldig høy her på berget.

Grado325 koster 4500kr hos TonArt. 1800kr i USA. Forøvrig et headset som jeg vil anbefale. Men hvis du skal fylle budsjettet ditt så kan du også se på RS2.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...