svarttrosten Skrevet 25. desember 2010 Skrevet 25. desember 2010 Hei Jeg tenker nå å innstallere en trådløs åpner til sentrallåsen til min Mercedes c180 93. Dette skal jeg gjøre med hjelp fra denne guiden på bilforumet.no Der er denne trådløse åpneren som er testet i hans Mercedes 230 T 91 gjennom den guiden han laget. Problemet til meg er at sentrallåsen ikke fungerer helt som den skal. Jeg har en knapp på dashbordet som låser og åpner alle dørerne med en gang, men hvis jeg låser førerdøra manuelt opp/igjen ved hjelp av nøkkelen, blir bare hoveddøra låst/åpnet. Litt surt å bruke penger på dette om det ikke vill fungere, så derfor lurer jeg om dere vet om denne trådløse åpneren vil fungere til meg, med sentrallåsen min? Har desverre ikke fått kontakt med han som skrev den guiden, for jeg tenkte at han vet det sikkert!
Postkassestativ Skrevet 25. desember 2010 Skrevet 25. desember 2010 Jeg kjøpte en slik for 2 år siden for å montere på min omega. Monterte alt rett. Eneste som funka var låsing, skulle jeg låse opp måtte jeg bruke nøkkelen
xibriz Skrevet 26. desember 2010 Skrevet 26. desember 2010 Den der er noe drit. Bruk heller litt penger å kjøp en DEFA-alarm som har mulighet til å koble seg til eksisterende sentrallås i bilen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå