mks-bernhard Skrevet 20. desember 2010 Skrevet 20. desember 2010 Heisann hoppsan! Sitter her å titter litt på bilstereo til min 92' VW Polo 86c. Kom over siden onlinecarstereo.com for litt siden, og har trikset sammen et lite oppsett derfra. Siden dette er min første orntlige bilstereo, vil jeg gjerne ha andres synspunkt på mitt oppsett, med tanke på hvilke komponenter jeg har valgt og evt. andre gode tips. Er fullt klar over moms/toll/frakt fra statene er dyrt, men ser fortsatt gevinst i å bestille derfra. Oppsettet ser omtrent slik ut: På forhånd takk. /Bernhard
cossiemk1 Skrevet 20. desember 2010 Skrevet 20. desember 2010 Du har ihvertfall valgt skikkelige komponenter, og hvis du ikke finner det like billig har i landet, så kjør på
stich_it Skrevet 24. desember 2010 Skrevet 24. desember 2010 spilleren, tar den inn norske radiokanaler?
mks-bernhard Skrevet 26. desember 2010 Forfatter Skrevet 26. desember 2010 Regner sterkt med at spilleren tar inn norske radiokanaler. Og om den ikke gjør det, så er ikke det så nøye. Hører svært sjeldent på radio uansett. Det var da svært lite respons å få her i forumet Ingen som har noen innvendinger å komme med?
cossiemk1 Skrevet 27. desember 2010 Skrevet 27. desember 2010 Regner sterkt med at spilleren tar inn norske radiokanaler. Og om den ikke gjør det, så er ikke det så nøye. Hører svært sjeldent på radio uansett. Det var da svært lite respons å få her i forumet Ingen som har noen innvendinger å komme med? Hvilken type respons ønsker du da?? Utstyret er knallbra, men radio fra statene tar ikke alltid europeisk radio.... Det er i grunn ikke så veldig mye mere å si så lenge du er klar over fraktkostnader, moms osv. 1
stich_it Skrevet 27. desember 2010 Skrevet 27. desember 2010 Regner sterkt med at spilleren tar inn norske radiokanaler. Og om den ikke gjør det, så er ikke det så nøye. Hører svært sjeldent på radio uansett. Det var da svært lite respons å få her i forumet Ingen som har noen innvendinger å komme med? assumption the mother of all fuck ups ellers enig med cossimk1
Scampi Skrevet 27. desember 2010 Skrevet 27. desember 2010 Regner sterkt med at spilleren tar inn norske radiokanaler. Og om den ikke gjør det, så er ikke det så nøye. Hører svært sjeldent på radio uansett. Ingen som har noen innvendinger å komme med? Det skader aldri å tenke resale value.
SD88 Skrevet 4. januar 2011 Skrevet 4. januar 2011 Er jo kanskje en tanke at enn også kan sjekke om man finner noe av utstyret brukt her hjemme. Finner mye brukt til veldig bra priser, med garanti osv. Kan for eksempel nevne at jeg har modellen Alpine CDA-9887R, den fikk jeg kjøpt for 2 lapper så og si ubrukt, koster mellom 4-5000kr ny, kommer ann på hvor du kjøper. Så du får mye fint til en billig penge her også, pluss at jeg fikk med 24mnd garanti også, så trenger ikke å shippe den til usa for å få den reparert ol, vet ikke om du må det, men regner med det?
olehenri Skrevet 6. januar 2011 Skrevet 6. januar 2011 spilleren tar nok inn noen kanaler i norge, men ikke alle over alt.. Handlet meg pioneer spiller i sommer, og her på Lillehammer tar den kun inn Radio Norge, P3 og ett par lokalradioer, men det funker de få gangene jeg gidder å høre på radio i den..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå