Gå til innhold

Samsung Galaxy S vs Nokia N8


PCen

Anbefalte innlegg

Det blir mobil til min 15 årige datter i julegave men hvilke??

 

HTC vil hun ikke ha!!!

 

Iphone 4 blir for dyr!!!

 

Det står da mellom Samsung Galaxy S (som jeg selv har og er veldig fornøyd med) og Nokia N8...

 

Hun er vel som tenåringer flst og bnruker telefonen til mye mer en ringe og sms...

 

Noen erfaringer??

 

Er for tiden i Budapest... og lurer på å kjøpe telefon her.. de har blant annet Samsung Galaxy S til rundt 3000 uten binding... erfaringer med slikt??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ringing og sms... Begge telefonene er langt dyrere enn de trenger å være for det. Sjekk ut X10 mini og LG Optimus One. Kjøp i Norge, forbrukerkjøpsloven er konge!

 

 

alle som har 15 åringer i hus vet at kulhetsfakoren er viktigere enn noe ennet... så det står nok mellom de to som er nevnt... siden hun kjenner begge fra før...

 

telefonen blir kjøpt uten abonement.... snakket med Samsung norge og det er world wide garanti på disse... dog bare et år om jeg kjøper her nede...

Lenke til kommentar

Mulig. Har en bror som nærmer seg 14 og han bryr seg fint lite om sånt.

 

Uansett, hvis kulhetsfaktor er så viktig, hvorfor ikke se på HTC Gratia? Den er billigere enn Galaxy S (by far) og har et ganske stilig design.

 

Jeg har en N8 selv og er veldig fornøyd med denne, men det er i hovedsak på grunn av hvordan jeg bruker telefonen. Hvis hun er glad i å ta bilder så er jo dette ganske opplagt da N8 er milevis foran alt annet. Den tåler forsåvidt veldig mye også, med ripesikker kropp og glass. Deilig å kunne legge den i lomma med nøkler etc uten å være redd for noe som helst :)

 

Galaxy S har dog en skjerm med vanvittig wowfaktor.

 

Som sagt, ville sett på HTC Gratia.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...