Gå til innhold

Er det vits og overklokke


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

nå skal jeg komme med en påstand som muligens noen kommer til å reagere på :-? Jeg mener at det er omtrent umulig å ødelegge et grafikkort ved overklokking....jeg har hatt et riva tnt 2 ultra, to geforce 2 mx 400 kort, et geforce 4200 kort og nå har jeg saphire radeon 9800 8) 8) ....alle korta (utenom sistnevnte) har fått så mye juling når det gjelder overklokking .... gf4 kortet mitt kjørte jeg opp på så mye overklokking som går an i powerstripp...... full kræsj å greier ingenting funka..... men da jeg satte d tilbake til de gamle instillingene gikk funka d normalt......skal begynne å tyne 9800 kortet mitt i kveld....... uansett poenget mitt er at hvis du kan få en raskere maskin helt gratis så hvorfor ikke gjøre det...det vil komme godt med uansett

Lenke til kommentar

jeg har ikke fått prøvd det ordentlig (nå mener jeg overklokking spilt masse med det) ...... uansett jeg solgte det til en kammerat...... ble litt dyrt for meg siden jeg har kjøpt meg bil TOYOTA TERCEL POWAH 4 EWAH 8) 8) skal bestille meg et 9700 non pro kort og waterchill blokk til det den 15 juli (PAYDAY)..........prøv å gjett hva jeg betalte for bilen :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...