Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Neseblød mens sover 2 ganger på rad

Gjest blabla

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nå to dager på rad blødd neseblod i søvne. Dag 1 våknet jeg, og klarte å spre det utover gulvet. Da jeg spyttet i vask, spyttet jeg nesten bare blod.

Neste dag lå jeg på ryggen, så hadde bare masse størknet blod i nesa, og litt utenfor. Fremdeles blod i munnen.

Er dette normalt? Har nesten aldri blødd neseblod før, iallefall ikke om natta..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan komme av lav luftfuktighet, spesielt nå om vinteren! Jeg har hatt problemer med dette selv, men det løste seg ved å kjøpe en luftfukter som jeg satte på noen timer før jeg gikk til sengs.

Skrevet

Jeg blødde mye neseblod før når jeg sov osv. Våknet med hele puten full av blod. Hadde et blodkarr tror jeg, i nesen som gjorde at jeg blødde så mye. Måtte svi/brenne det hos legen. Har ikke merka noe etterpå :)

Skrevet

Hei, prøv å ta vaselin i nesa før du legger deg. Da hindrer du at nesa blir så tørr. Hjelper meg når jeg er forferdelig tørr i nesa og begynner å blø. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...