Gå til innhold

Bli med å skrive en bok ;)


Anbefalte innlegg

Hei ;)

 

Fikk plutselig tanken på å skrive en bok, ikke fordi jeg fikk lyst, men fordi jeg kom med den rette ideen. Jeg er på ingen måte talentfull, eller forfatter, men det hadde vært gøy å prøve?

Personlig har jeg allerede begynt litt, først siden:P men føler den kommer til å bli bra, virkelig. Satser på det i hvert fall, kan ikke være negativ ;) Så er det noen som er villig til å hjelpe til? Her på forumet? Kanskje med beskrivelser av ting, utdypning av følelser, og formulering av setninger.

 

Blir det noe av boka, får dere selvfølgelig kreditt for det. Men det er litt for tidlig å snakke om det nå.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Følte jeg måtte bidra litt, legg merke til at dette er en fiktiv liten historie jeg skrev nå. Bidrag :

Jeg ronka så hardt jeg bare klarte, svetten pipla ut av min feite klamme kropp mens en gulrot full av vaselin voldtok rævlhølet mitt. Tankene for gjennom alle mine villeste fantasier mens trangen til å skrike bygde seg ustoppelig opp i mitt syke hode. Men plutselig, akkurat som gamle damer på rema, knakk gulrota plutselig på midten og den tykkeste delen gled inn i meg. FAEN! Nå som det var så digg! Her måtte det handles raskt! Med et fast grep om junior prøvde jeg å holde ereksjonen mens jeg samtidig prøvde å presse ut gulrota. Men den var så jævli tykk at det gikk ikke. Nå var gode råd dyre!

 

Jeg pressa alt jeg kunne og prøvde å grave den ut med hånda, etter en liten stund gikk det. Fy faen så deilig! Nå gjaldt det å finne en erstatter, fortsatt med hardt grep rundt junior kasta jeg meg mot kjøkkenet mens en blanding av vaselin og sperm la seg som fotspor i snøen etter meg der jeg løp. Jeg røska opp døra bare for å finne ut at det var TOMT for gulerøtter! Jeg hadde brukt dem alle, som den skitne grisen jeg var. Dessuten var jeg gjennomvåt av svette og kåtere enn noen gang. Jeg kunne jo bare tømme meg her og nå, men jeg måtte ha noe å kjøre meg selv med for å få den ultimate god følelsen jeg hadde blitt så avhengig av. Kjøkkenskuffen! Der måtte det jo ligge noe jeg kunne bruke? Pesende endevendte jeg skuffen, men alt var for smått til å tilfredsstille mitt store hull. Helvette! Junior begynte åp bli mindre, så jeg måtte ta en intensivøkt med høyra for å holde den stiv. Vill i blikket kikka jeg meg rundt og i et hjørne så jeg kakespaden som hadde blitt brukt til å skjære opp bursdagskaka med.

 

Håndataket var akkurat passe tykt og langt, jeg var så kåt nå at jeg trengte ikke å smøre det inn i vaselin engang,men bare pressa den inn. Jeg lå på stuegulvet og visste at snart kunne jeg sprute utover! MMMMM! Men det var ikke bare gøy, for jeg måtte holde i den skarpe delen av kakespaden og der var det riller, som på en kniv. Men selv om den skar seg lenger å lenger inn i fingrerne mine, var det for sent å stoppe nå! Det hadde bygd seg opp et eneromt trykk og det skulle bli ubeskrivelig deilig å bare tømme meg utover, det var jo det jeg hadde jobba så hardt for! Jeg spruta med slik kraft at det var som skarpt skytts som for bortover gulvet. Jeg dro kakespaden sakte ut og pusta tungt, jeg var utslitt, måtte komme meg i seng nå. I det jeg satte meg opp så jeg at i vinduet sto mor med store øyne og bare så på meg. Faen hun skulle jo hente kakespaden i dag!

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Hva er visjonen din med boka? Målet? Budskapet? Har du i det hele tatt satt opp en seriøs disposisjon? Og hvordan i all verden kan andre mennesker - som også er amatører - hjelpe til å skrive noe du vil ytre?

 

Jeg frykter prosjektet allerede har feilet. Og om du til slutt velger å trykke kan jeg garantere deg at det ikke blir annet enn en brutal utgift.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 2 uker senere...

Jeg vil bare si at har du en drøm om å få historien din om din en bok, så sett i gang.

 

Jeg har stryk krarakter i norsk. Sliter med dysleksi, vesentlig lese og skrive vansker. Men jeg har rikelig med fantasi, og har likevel skrevet en bok. Det vil si jeg har skrevet fire bøker som alle er utgitt. To fagbøker om hund, en barnebok og en spenningsroman for voknsne. Selv om alle odsene er mot en. Så kan en når manuset er ferdig få hjelp av fok som er flinkere i rettskriving enn seg selv. Jeg har fem andre manus som ligger og støver ned. De blir trolig aldri til noe annet enn manus. Men jeg synes likevel selv om de ikke kommer ut, så har de vært en stor lærdom for meg. Øvelse gjør om ikke mester, så i hvert fall bedre.

 

Du sier du trenger hjelp til beskrivelse og sette ord på føelser. Da er det lurt å prøve å fortelle nøyaktig hva du ønsker slik at man vet hvordan en skal kunne hjelpe.

 

Så stå på, ikke gi opp. :thumbup:

Endret av Roza
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...