Gå til innhold

Hjelp til avinstall av Silverlight


nasse222

Anbefalte innlegg

(Flytter emnet mitt hertil fra Vista-Forumet)

 

Hei alle.

 

Jeg har tydligvis en feil på Silverlight.

Når jeg skal spille av videoer på f.eks BT eller Vg som bruker Silverlight, så får jeg beskjed om at jeg ikke har Silverlight. Når jeg da velger at jeg vil installere den, får jeg beskjed at den ikke kunne installeres. Regner med at feilmeldingen skyldes at maskinen ikke klarer å avinstallere den installerte versjonen (?)

 

MS Silverlight har jeg installert for lenge siden, men får nå ikke avinstallert den.

 

HAr prøvd den tradisjonelle veien, og med div programmer for å avinstallere med full administrator tilgang:

CCleaner, Glary osv, men ingen klarer det. -Får beskjed om at det er noe i registeret.

 

Noen tips til hva jeg kan gjøre, slik at jeg kan installere det på nytt?

 

Takker for svar, og ønsker alle God Jul.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Hei. Hvilken nettleser bruker du?

 

#1. Prøv Revo Unistaller. Har fjernet mye rart med dette gratis programmet.

 

#2. Silverlight er noe lignende adobe flash player. Prøv å installer nyeste flash player å aktiver den i nettleseren din fremfor silverlight.

 

#3. Kjør windows update (WU) å oppdatert til siste versjon av både IE8 og silverlight.

Om du ikke finner silverlight på WU, finner du den på microsoft sine hjemme sider.

 

#4. Det finnes også en mer ekstrem måte å få fjernet programmer på. men dette blir da å gå dypt inn i registrien å fjerne sporene fra silverlight. Microsoft har en guide her. Husk, når du tukler med registryen er dette på eget ansvar :)

 

(Dette er ikke steg, det er alternativer)

Endret av HK416
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 1 måned senere...
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...