Gå til innhold

Komme i kontakt med spansktalende personer?

Suppekatten

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Heisann!
Går første året på VGS, og har Spansk II som valgspråk.
Føler endelig jeg har begynt å kunne bruke spansken, og håpet i den anledning å kunne ta det litt ut i praksis.
Noen steder jeg kan komme i kontakt med spanske personer, gjerne i form av utvekslingsstudenter slik at de kan litt engelsk/Norsk i tilleg ? ^^
Tenker at det skal foregå over msn/face etc etc

Takker for svar.

Suppekatten

Endret av Suppekatten
Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...
Skrevet (endret)

Takker wink.gif
Har ikke brukt den siden noe serlig, men har komt i kontakt med en meksikaner som vil lære seg norsk, i bytte mot spansk kunnskapene hans ^^
Så da var saken biff! Veldig lærerikt å ha en person som retter på feil, og inspirerer til å lære! new_woot.gif

Suppekatten

Endret av Suppekatten
Skrevet

Takker ;)

Har ikke brukt den siden noe serlig, men har komt i kontakt med en meksikaner som vil lære seg norsk, i bytte mot spansk kunnskapene hans ^^

Så da var saken biff! Veldig lærerikt å ha en person som retter på feil, og inspirerer til å lære! :new_woot:

Heigren

Jeg kan spansk. Du får bare sende noen ord eller setninger du lurer på hvis du skulle trenge hjelp :thumbup:

• 4 uker senere...
Skrevet

Jeg tror ikke det er uvanlig at folk fra spanske miljøer samles til tider. Du kan jo se om du finner noen der du bor, så får du snakket masse spansk samtidig som de kan hjelpe deg. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...