Gå til innhold

Prisgaranti DCR-TRV 80


Anbefalte innlegg

Sony DCR-TRV 80

 

DCR-TRV 80 selges nå til kr. 11.995,- på Lefdal. Som kjent så reklamerer Lefdal med såkalt 150% prisgranti. Dvs si at Lefdal garanter at hvis man for kjøpt det samme produktet et annet sted i norge (gjelder også internet forhandlere, har sjekket med Lefdal) innen 30 dager etter man har handlet med Lefdal vil man få refundert prisforskjellen + 50 % av prisdifferansen.

 

Jeg fant DCR.TRV 80 til salgs oss iHandel.no for kr 11.405,- . Dvs at man kan kjøpe kameraet oss Lefdal for så og dokumentere ovenfor Lefdal at dette samme produktet er til salgs oss iHandel for nevnte pris. Pris differansen blir her kr 590 pluss 50% av differansen som er kr 295 og vips så koster kameraet kr 11.110,- For alt det jeg vet så er det kanskje noen andre forhandlere som selger det enda billigere og da blir total pris oss Lefdal bare lavere og lavere.

 

Er det noen som har noen argumenter for om jeg burde kjøpe Sony DCR-TRV 80 eller Canon MVX150i??

 

Tor H :woot:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

leser du litt på forumet her ser det ut til at Canons kameraer sliter med motorlyd på opptaket, og at TRV-80 er et mye bedre kamera

 

Lefdal-trikset så interessant ut, har du sjekket med Lefdal om de faktisk aksepterer dette ift prisen på iHandel ? Hvis så , så er det vel bare å ta med en utskrift av nettsiden til Lefdal ?

Lenke til kommentar

Jeg har benyttet meg av Lefdals prisgaranti og den er fin... :-)

 

Det jeg gjorde var følgende:

 

Sjekket først butikken for hvilket produkt jeg ville ha, siden det er veldig viktig at det er samme modell. Deretter sjekket jeg nettet for billigste pris. Fant selvsagt noe som var 1500,- billigere hos Komplett. :-)

 

Skrev så ut siden fra Komplett og gikk til Lefdal. Der sa jeg: "Jeg skal ha den modellen der, men til en billigere penge... ", "Å?" sa han som jobbet der... "Jepp, jeg har funnet varen billigere en annen plass..". "OK" sa han og så fikk jeg avslaget jeg hadde krav på.

 

Det som kanskje er litt viktig å nevne i denne saken, er at Lefdal legger på hva det koster å sende varen, og det er jo bare rett og rimelig, siden jeg måtte betalt porto hos Komplett også. Men pass på... Til meg prøvde de å legge på 250,- men jeg sa "Nei, 80,- koster det i porto..."

 

Det kan faktisk være verd å sjekke litt på nettet, og husk en ting til... Det er kun butikker med NORSK foretaksnr. som de garanterer for..

Lenke til kommentar

Jeg stolte på Dinside (tv2) sin test av Canon mvx150i og kjøpte det i dag. Han på forumet som sa at du fikk motorlyd på opptaket hadde helt rett. En utrolig irriterende jevn durelyd med litt lyd fra tannhjulene av og til dukker opp på opptaket. Lyden høres lett ved bare prating. Skam deg Canon!

 

Kameraet skal tilbake i morgen. Synd, for jeg likte veldig godt 16X zoom og bildet var veldig bra. Night mode funksjonen var derimot helt ubrukelig. For at bildet skal se noenlunde bra ut må du motivet være helt stille og da er det jo like greit å heller ta ett bilde :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Gjennomførte trikset med Lefdals prisgaranti nå i helga med et Sony TRV-80 kamera. Ringte først Lefdal og forsikret meg om at de førte varen. Der kostet det 11995,-. Så fant jeg det samme kameraet hos Multicom for 10995,-. Printet ut siden og tok den med meg til Lefdal, som da var nødt til å bite i det sure eplet og selge meg kamerat for ca. 10500,- :D

Lenke til kommentar
Gjennomførte trikset med Lefdals prisgaranti nå i helga med et Sony TRV-80 kamera. Ringte først Lefdal og forsikret meg om at de førte varen. Der kostet det 11995,-. Så fant jeg det samme kameraet hos Multicom for 10995,-. Printet ut siden og tok den med meg til Lefdal, som da var nødt til å bite i det sure eplet og selge meg kamerat for ca. 10500,- :D

 

ca 10500 ? Har du ikke oversikt over hva prisen faktisk ble ? Det er interessant fordi Lefdal beregner porto/frakt fra nettbutikkene når de sammenligner.....hvor mye beregnet de i frakt tro ?

Lenke til kommentar

Beklager unøyaktigheten.

Kameraet kom til slutt på 10495,-. Altså 1500 kr billigere enn hos Lefdal. De tok ikke med Multicoms fraktpris i beregningene, men det tror jeg bare var slurv fra selgeren sin side. :smile:

De hadde ikke kameraet på lager men ventet det inn den 1.aug. Når de får det inn skal de sende meg kameraet mitt via post. Må betale denne frakten selv, men det blir uansett billigere for meg da jeg bor et godt stykke unna nærmeste Lefdalbutikk...

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...