ashwa Skrevet 9. desember 2010 Skrevet 9. desember 2010 Hei, Jeg vet ikke med dere, men jeg sliter heftig med å få en oversikt over hvilke drivere jeg faktisk trenger fra asus sin supportside med drivere.. jeg håper noen gidder å nevne ihvertfall de viktige driverene jeg trenger fra asus sin hjemme side? jeg tenker å installere en SSD disk i laptopen og strax.. men antar det ikke krever videre spesial drivere. takk for hjelp.
Thefainter Skrevet 9. desember 2010 Skrevet 9. desember 2010 Tja, driveren til skjermkortet er jo lurt å ha. Hvis det er Nvidia GTX 460M så var det litt krøll med å få installert den, men løsningen var ikke så vanskelig (har nevnt den i en av trådene om G73)
gaute14 Skrevet 13. desember 2010 Skrevet 13. desember 2010 Tja, driveren til skjermkortet er jo lurt å ha. Hvis det er Nvidia GTX 460M så var det litt krøll med å få installert den, men løsningen var ikke så vanskelig (har nevnt den i en av trådene om G73) Flashet du Bios på din G73?
ThaBear Skrevet 13. desember 2010 Skrevet 13. desember 2010 Trodde det kun var sata-1.5 i de Asus laptoppene, altså 1500Mb/s @ 187MB/s Så trenger ikkje de aller heftigste ssd'ene til noke slikt. Mulig eg tar feil, att det faktisk er sata-3. Ellers så finner du no driverene til bærbaren på asus sine sider.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå