Gå til innhold

Har problemer med å få spillet til å fungere!


Anbefalte innlegg

Jeg har vert innaktiv et par måneder nå, så er ikke helt sikker på hva som kan ha skjedd. Men her er altså problemet.

 

Jeg tenkte å forberede meg i god tid til Cataclysm kommer ut, så jeg starta patchinga i god stund.

Når patchinga var ferdig, for jeg inn på spillet, for å se om alt var som det skulle. Jeg hadde selvfølgelig ikke et aktivt gamingcard, men alt såg lovendes ut. Jeg lukket spillet og tenkte ikke mer over det.

 

I dag skulle jeg klikke meg inn på launcheren for å se på patch-notes, men ingenting skjedde.

Jeg prøvde å finne wow mappa, for å prøve å komme meg inn i spillet via exe filen, istedet for snarvei.

Men wow mappen er borte. Eneste wow relaterte filene på PC'n er WoW launcher snarvei (som fungerer), WoW Repair og WoW Uninstall.

 

Da tenkte jeg at jeg bare fikk ta å avinstallere hele driten, og installere det på nytt. Da kom jeg over et par merkelige feil:

 

Jeg putter CD'n til det originale spillet inn, og trykker 'play world of warcraft'. Ingenting skjer. Jeg trykker Uninstall. Da får jeg opp dette.

 

rote.jpg

 

Jeg får altså ikke avinstallert spillet.

 

Da puttet jeg inn CD'n til Burning Crusade. Da fikk jeg denne uventede beskjeden.

 

rot2g.jpg

 

 

Men når jeg puttet inni CD'n til Wrath of the Lichking, startet installeringen av spillet med en gang.

 

Dette skjedde altså etter patchinga til Cataclysm. Jeg får ikke avinstallert spillet, siden det ikke finnest spor av spillet på PCn. Spillet i seg selv sier at det er installert, mens Burning Crusade sier det ikke er det. Wrath of the Lichking sier at begge spillene tydeligvis er installert.

 

Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Noen tips? Vil gjerne få ordnet opp i dette, installert alt på nytt og patchet alt opp igjen til tirsdagen :S

 

MvH AnonymousSuit

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...