Gå til innhold

Hvordan bytte hk på bærbar?


Kjellis

Anbefalte innlegg

Har bygd noen stasjonære pc'r tidligere, men har aldri bygd bærbar og har lite erfaring på den fronten.

Har en bærbar der jeg koket det ned til at hk har tatt kveld. Er det mulig å bytte hk i bærbar..?

(Er en HP Pavillion dv9000 som er 3år gammel nå. Maskina fungerte utmerket og bærer ingen tegn på å være sliten og treg. Vil veldig gjerne fixe den.)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har bygd noen stasjonære pc'r tidligere, men har aldri bygd bærbar og har lite erfaring på den fronten.

Har en bærbar der jeg koket det ned til at hk har tatt kveld. Er det mulig å bytte hk i bærbar..?

(Er en HP Pavillion dv9000 som er 3år gammel nå. Maskina fungerte utmerket og bærer ingen tegn på å være sliten og treg. Vil veldig gjerne fixe den.)

 

Det er mulig det ja. Send den inn på reklamasjon (5år) så bytter de det for deg gratis. Jeg har en laptop som jeg har tatt fra hverandre og skrudd fast i en treplate. Skal montere det sammen og henge den på veggen i dag. Kunne fint puttet det tilbake igjen hvis jeg ønsket det. Hvis du skal gjøre det selv så vær obs på at det er latterlig mange skruer i en bærbar i forhold til en stasjonær. Søk på "Taking apart laptop" på youtube for å finne et par demonstrasjonsvideoer. Aldri dra hardt i en en bit du vil ha løs. Hvis noe sitter godt er sjangsen stor for at du har oversett en skrue et eller annet sted.

post-131222-0-05133200-1291551333_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...