Gå til innhold

Bærbar Asus N73JQ et godt kjøp?


Anbefalte innlegg

Finner den ikke i prisguiden, men de har den på Siba:

http://www.siba.no/products/product.aspx?ID=4846758

 

6 cells batteri virker litt snaut, men går det å få tak i kraftigere batteri til denne tro?

 

Hva er egentlig forskjellen på N73JQ og N73JN som mange nettbutikker selger? For meg ser JQ ut til å ha best specs, bl.a. Core i-7 og USB 3.0, samt at grafikk-kort er noe bedre?

Endret av Eyefitness
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kommer jo an på hva du skal bruke maskinen til. Selv synes jeg ikke den maskinen der er god på noen spesifikke bruksområder.

Hva mener du? Hva eer den ikke god på, og i forhold til hvilke maskiner til ca samme pris?

Jeg tenker allsidig bruk, internett, litt spilling, bærbart osv. Litt stort med 17 tommer, men blir vel mest transport fra a til b.

Det er vel ikke så mange andre maskiner med bedre specs til prisen? Acer har jo generelt mye reklamasjoner, så de er uaktuelle for meg. Asus er vel blant de mest pålitelige maskiner mener jeg å ha lest statistikk på.

Lenke til kommentar

Kommer jo an på hva du skal bruke maskinen til. Selv synes jeg ikke den maskinen der er god på noen spesifikke bruksområder.

Hva mener du? Hva eer den ikke god på, og i forhold til hvilke maskiner til ca samme pris?

Jeg tenker allsidig bruk, internett, litt spilling, bærbart osv. Litt stort med 17 tommer, men blir vel mest transport fra a til b.

Det er vel ikke så mange andre maskiner med bedre specs til prisen? Acer har jo generelt mye reklamasjoner, så de er uaktuelle for meg. Asus er vel blant de mest pålitelige maskiner mener jeg å ha lest statistikk på.

I forhold til prisen og ditt bruksområde, virker det som et godt valg av maskin. Det jeg mente, riktignok rent subjektivt, var at pcen verken er så veldig god til å spille på, eller spesielt bærbar.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...