Gå til innhold

Konkurranse på VG! Tema: landslagslåt. Premie: FÅ LÅTEN LANSERT :) diskuter og delta

dronjom

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei.

Jeg håper folk vil være med å delta i konkurransen på VG hvor man skal skrive Landslagslåt foran EM og storkampen mot Danmark til våren. Vinneren får billetter og LÅTEN LANSERT I FORBINDELSE MED EM! :) dersom dere ikke vil delta selv hadde det vært kult om dere nevner det for musikkinteresserte og folk som driver med musikk som også har et forhold til landslaget. Jeg håper det kommer inn masse spennende bidrag i konkurransen. Det er ikke jeg som driver den, jeg er deltager selv, men jeg vil ha litt aktivitet og driv foran EM, vi trenger en ny landslagslåt :) skal dere stemme på en låt så velg en som ikke er min, jeg gjør ikke dette for å sanke stemmer til meg selv, men fordi jeg liker 3 ting veldig godt: landslaget, musikk og konkurranser! :)

Det er ikke noe som helst krav til video- eller lydkvalitet, bare bruk webcamera eller en mic på pcen og spill inn en selskrevet låt så er det hele gjort :)

Min personlige favoritt i konkurransen er sangen ved navn "Landets lag" (jeg kjenner altså ikke han som har laget den).

Her er link til konkurransen: http://play.vg.no/fotballsang/

Jeg vil få frem flere vinklinger av saken for å sprite den opp. Nedenfor kommer oversikt og statistikk ut over det som vises på konkurransens side.

Statistikk

(oppdatert 04/12-10 18:46)

Flest seere

1: Vi banker alle 17000 views

2: Norske aper 14000 views

Flest stemmer

1: Vi banker alle 657 stemmer

2: Gullet skal hjem 540 stemmer

3: Norske aper 411 stemmer

Mest stemmer i forhold til antall views

1: 4455:540= 8,25 Gullet skal hjem

2: 1959:78= 25,11 Landets lag

3: 14061:411= 34,21 Norske aper

4: 3271:76= 43,03 Norge tar gull

Antall bidrag --> 18 stk

Antall stemmer --> 2287 stk

Antall seere --> 82726 views

Låter som har vært mest på fremsiden av VG

1: Vi banker alle

2: Norske aper

3: Drillos nye norge

Ta gjerne et intiativ til å skrive noe om relaterte temaer i denne tråden! Jeg skal holde dere oppdatert.

Slår vi Danmark? :)

Mvh Daniel

Endret av dronjom

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...