Gå til innhold

Playstation-telefonen vises fram i ny video


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den ser forresten ganske tjukk ut.

 

Heller tjukk som gjør den god å holde i og plass til funksjoner som bør være med i en bærbar spillmaskin, enn tynn.

 

Jeg skjønner ikke hvorfor alle skal ha alt så tynt som mulig.

 

Jeg har bukser med normale lommer og med god plass til en telefon med utskyvbare taster.

Lurer egentlig på om menn som klager på tykkelsen på telefoner går i tights.

For min egen del, så kunne jeg tenkt meg tastatur på min HTC SENSE HD2 (m-deejay)

Lenke til kommentar

Er dette en telefon med spillmulighet eller en spilldings med telefonmulighet? (Hva er dingsens tiltenkte hovedfunksjon)

 

Den ser forresten ganske tjukk ut.

 

Er vel enkelt og greit ett "me to" produkt fra Sony i ett forsøk på å svare på Microsofts kobling mellom Xbox og WP7.

 

Men jeg må rett og slett innrømme at jeg ikke ser poenget med dette produktet, om det hadde vert en PSP med telefonmuligheter så hadde det vert en ting, men såvidt jeg forstår er dette bare resultatet av at en PS-kontroll parret seg med en Android telefon. Hvor mange Android-spill er det som er designet for å bruke en kontroller?

Endret av hvakrg
Lenke til kommentar

Er dette en telefon med spillmulighet eller en spilldings med telefonmulighet? (Hva er dingsens tiltenkte hovedfunksjon)

 

Den ser forresten ganske tjukk ut.

 

Er vel enkelt og greit ett "me to" produkt fra Sony i ett forsøk på å svare på Microsofts kobling mellom Xbox og WP7.

 

Men jeg må rett og slett innrømme at jeg ikke ser poenget med dette produktet, om det hadde vert en PSP med telefonmuligheter så hadde det vert en ting, men såvidt jeg forstår er dette bare resultatet av at en PS-kontroll parret seg med en Android telefon. Hvor mange Android-spill er det som er designet for å bruke en kontroller?

 

Du har fått med deg at de skal utvikles egne spill til telefonen?

Lenke til kommentar

Er dette en telefon med spillmulighet eller en spilldings med telefonmulighet? (Hva er dingsens tiltenkte hovedfunksjon)

 

Den ser forresten ganske tjukk ut.

 

Er vel enkelt og greit ett "me to" produkt fra Sony i ett forsøk på å svare på Microsofts kobling mellom Xbox og WP7.

 

Men jeg må rett og slett innrømme at jeg ikke ser poenget med dette produktet, om det hadde vert en PSP med telefonmuligheter så hadde det vert en ting, men såvidt jeg forstår er dette bare resultatet av at en PS-kontroll parret seg med en Android telefon. Hvor mange Android-spill er det som er designet for å bruke en kontroller?

 

Du har fått med deg at de skal utvikles egne spill til telefonen?

 

Har fått med meg at dette er planen ja, men utviklere har allerede to valg "lage mobil-spill" og lage "PSP-spill". Hvorfor skal utviklere da velge å lage spill for denne ene telefonen som neppe kommer til å bli noen salgssuksess?

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...