Gå til innhold

Problemer med Samsung Galaxy S


uranus

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Har nylig fått meg en Galaxy S, men er ikke veldig fornøyd.

 

Her er problemene jeg opplever.

 

Når noen ringer, og jeg tar telefonen, så fortsetter ringetonen å spille etter jeg har tatt telefonen så jeg sliter jo med å høre hva vedkommende sier. Ikke får jeg stoppet den heller før ringetonen er ferdig å spille.

 

Det andre er at telefonen vibrerer for ingen grunn fra tid til annen. Ikke forstår jeg hvorfor.

 

Noen som opplever noe av dette?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har ikke prøvd dette, men skjønner ikke hvorfor akkurat min telefon skal få sånne feil mens kompisen min sin som er splitter lik ikke får dette.

 

 

Nei det er veldig rart. Spesielt når jeg antar du ikke har gjort noe med den. Kjøpte du den i butikk? Isåfall ville jeg klagd før jeg hadde begynt å prøve med flashing etc selv. Det kan jo være hardware feil..

Lenke til kommentar

Hvor lenge siden er det problemene begynte å oppstå?

Hvis problemene oppstod med en gang du fikk telefonen så skulle du ha gått tilbake til butikken, og levert den inn, da er det en såkalt DOA = Dead on Arrival..

 

Husk at hvis en feil oppstår under 6 måneder fra man har fått produktet, så skal det bli annsett som fabrikkfeil, men ikke DOA.

 

Du har krav på, i henhold til forbrukerkjøpsloven, en lånemobil dersom reperasjonen tar mer enn en uke.

Les gjennom denne loven for å bli kjent med hva du har KRAV på når du leverer inn et produkt til reperasjon, så har de ikke noe annet enn å høre etter...

 

http://forbrukerportalen.no/temaer/kjop_fra_butikk/viewNG?section=laringnegjenstand#laringnegjenstand

Endret av Daniel Lange
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...