Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Hvordan resette tilbake til "all fabrik"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan resetter jeg pcen og ALT tilbake til Fabrikk instilinger? jeg kommer meg ikkr videre en til BIOS så.... Noen forslag?

Tusen takk :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan resetter jeg pcen og ALT tilbake til Fabrikk instilinger? jeg kommer meg ikkr videre en til BIOS så.... Noen forslag?

Tusen takk :)

Er instillinger i BIOS som lar deg resette alt.

Hva slags HK og BIOS har du?

Skrevet

Har et gigabyte p55-usb3 ultradurable nånn ting. men ane ikke bios koss sjekke æ det ?

BIOSversjon står på første oppstartsbilde som regel eller så finner du det inne i BIOS.

Skrevet

Okei.

Men uansett så skal du finne enkelt ut av hvordan du resetter.

Står gjerne "reset to default settings" i en av undermenyene.

Bare bla igjenomm alt så finner du det ;)

Skrevet

Metode 1: Flytt jumper på hovedkortet

Metode 2: Trykk på reset knapp på hovedkortet

Metode 3: Ta ut BIOS-batteri på hovedkortet

Metode 4: Gjør som nevnt over.

Skrevet

Metode 1: Flytt jumper på hovedkortet

Metode 2: Trykk på reset knapp på hovedkortet

Metode 3: Ta ut BIOS-batteri på hovedkortet

Metode 4: Gjør som nevnt over.

metode 3 : får du ALT som om d kjæm fra fabrikk ?

Skrevet (endret)

Kommer helt an på hovedkortet, bare se i manualen til HK ditt, alt står forklart der m/bilder.

Endret av TM B
Skrevet

Til alle dere so har svart trådstarter: Jeg tror ikke det er BIOS han ønsker å sette tilbake til fabrikk.

Hva slags PC har du? (merke og modellnavn). Hvis det er f.eks en komplett pc så har ikke de recoverysystem og du må ominstallere Windows ved hjelp av Windows platen du fikk med maskinen. dette såfremst du ikke laget et bilde av disken når du tok i bruk maskinen.

Skrevet

Til alle dere so har svart trådstarter: Jeg tror ikke det er BIOS han ønsker å sette tilbake til fabrikk.

Hva slags PC har du? (merke og modellnavn). Hvis det er f.eks en komplett pc så har ikke de recoverysystem og du må ominstallere Windows ved hjelp av Windows platen du fikk med maskinen. dette såfremst du ikke laget et bilde av disken når du tok i bruk maskinen.

Jessda :) tror du forstår gitt.. må jeg instalere windows på nytt? men blir da alt annet slettet?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...