Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

romm As, primafon og powertech ?


Anbefalte innlegg

hei!

 

Sitter nå desverre på GET kabelnett disse tider og er heller mindre fornøyd. Googlet litt rundt og fant et par leverandører jeg aldri har vært borti.

 

Romm AS og Primafon <-- noen av dere som har vært borti en av disse før? de leverer jo greie hastigheter til en ok pris.

Powertech var vel det gammle start.no leverte? Er dette stabilt?

Frister egentlig ikke med telenor heller, ngt leverer ikke nok hastighet her jeg bor, kan mase på styret om fiber, men tviler det går gjennom...

 

 

Sn9ken

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
Videoannonse
Annonse

Yes, dette er et veldig sent svar - men forhåpentligvis verdt noe for de som googler powertech som ISP.

 

Jeg gikk over til powertech for 1.5 år siden (2009), og har ALDRI - ÉN eneste gang opplevd at nettet har falt ut. Dette er det mest stabile jeg noen gang har vært borti hva gjelder ISP.

 

Ytelsesmessig (ift. pris): Norges raskeste bredbånd når man ser Mbit/kr. Når jeg ringte dem for første gang kunne de ikke love mer enn 5 Mbit, pga den lange avtanden til sentralen (ADSL2+ DSLAM) - per i dag har jeg 12Mbit effektiv linje for 298 kr/mnd (+60kr linjeleie).

 

Jeg kommer aldri til å bytte tilbake til storselskaper som Canal Digital, Viken Fibernett, NGT eller lignende - dem har jeg virkelig fått nok av.

 

Bor du Oslo/Akerhus-området, så anbefaller jeg på det sterkeste å kontakte Powertech - dette selskapet er i mine øyne blant de tre beste ISPene i Norge (kanskje den beste ISPen).

 

 

edit: Kanskje feil å si at de er blant de tre beste i Norge hvis de bare kan levere i Oslo/Akershus, men dere forstår tegningen :)

Endret av UrTheManNowDawg
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...