Gå til innhold

Syntetisk narkotika


Anbefalte innlegg

Jeg fant noe på nette som jeg syns ser j**** morsomt ut, det er syntetisk narkotika og det meste av det er lovlig, men hovet spørsmålet mitt er om Salvia er lovlig her i norge, jeg vet det er det i nesten alle land, og at land som amerika er usikre på om dem vil gjøre det ulovlig eller ikke (det har alerede blitt ulovlig i noen stater), men uansett, er det lovlig og hvis ikke, hva slags andre former for syntetisk narkotika er det som er lovlig med høy effekt?

 

og jeg hadde satt pris på om jeg ikke får kommentarer som spør meg hvorfor jeg vil prøve dette, eller hvor noen sier meg hvor dumt eller uansvarlig det er å gjøre dette, jeg vil rett og slett bare ha et enkelt og greit svar, fordi jeg vet hvor dumt det er å drive med narkotika, men dette har ikke farlige og negative bivirkninger, det er ikke like avhengende og jeg er ikke en person som blir avhengig av ting, jeg har prøvd alle de 3 standard rusmidlenne og jeg driver ikke med noe av det (siden jeg er 17 så drikker jeg ikke).

dette er ikke noe jeg har tenkt til å prøve nå, jeg skal vente til jeg blir 18, men jeg er ganske nysjerrig.

(jeg er rett og slett en VELDIG nysjerrig person som ofte føler at jeg MÅ prøve noe, ellers får jeg ikke slappet av i kroppen, men samtidig så fortsetter jeg ikke med det meste av det jeg prøver.

 

og en ting til, fins det en butikk i oslo eller lillestrøm hvor man får kjøpt seg bong?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...