Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. oktober 2022 Skrevet 6. oktober 2022 Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene liker både å gi og få natta hilsener vi.😊😊
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 6. oktober 2022 Skrevet 6. oktober 2022 CT, banner deg for å stjele min planlagte kroneseremoni. 😳😳🥴
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. oktober 2022 Skrevet 6. oktober 2022 Banner TheDarkSycamore-SCM for å si deg til Cassidy Tvillingene vi er her begge to.
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 6. oktober 2022 Skrevet 6. oktober 2022 CT, banner dere for å gråte over noe som er meningsløst. 😳😳
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. oktober 2022 Skrevet 6. oktober 2022 Banner TheDarkSycamore-SCM for Cassidy Tvillingene mener at noen må jo også gråte over det meningsløse da.😉😉
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7. oktober 2022 Skrevet 7. oktober 2022 Banner MR SPEED for nå er ikke Cassidy Tvillingene grinete lengre, nå er vi blide som to soler vi.🌞🌞
SprengeMobil Skrevet 7. oktober 2022 Skrevet 7. oktober 2022 Banner MR SPEED for å si at Ciaran og Ciara ble to soler. 1
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 7. oktober 2022 Skrevet 7. oktober 2022 (endret) Spre-M, banner deg for å ikke ha snudd døgnet helt nå, slik jeg har gjørt igjen. Jeg våknet for noen få minutter siden. Endret 7. oktober 2022 av TheDarkSycamore - SCM
SprengeMobil Skrevet 7. oktober 2022 Skrevet 7. oktober 2022 Banner TheDark for å atter en atter en gang prøve å sende en rakett mot hjemmet mitt som tar opp alt jeg gjør som sendes tilbake til han selv.
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 7. oktober 2022 Skrevet 7. oktober 2022 (endret) Spre-M, banner deg for å ha observert den liksom raketten ute i hagen sin. Og da tenker du; - Det var da svært da TheDark skal spionere på meg. Du går ut i hagen der raketten har truffet og studere den og prøver å finne kameraet. - Hvor er den forbaska kameraet, tenker du. Endret 7. oktober 2022 av TheDarkSycamore - SCM 1
SprengeMobil Skrevet 7. oktober 2022 Skrevet 7. oktober 2022 Banner TheDark for å påstå at raketten er en liksomrakett. Jeg fant den i hagen, destruerte kameraet på den, lagde en ny lunte på den, så sendte jeg den tilbake til TheDark. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7. oktober 2022 Skrevet 7. oktober 2022 Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene ser at det har foregått rakettbygging her inne vi.😉😉
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 7. oktober 2022 Skrevet 7. oktober 2022 (endret) CT, banner dere for å bli vintner til at @SprengeMobil sendte raketten i retningen mot leiligheten min. Og den knuste hele leiligheten min til pinneved. Da lager jeg en ny rakett og sender den til ham med uknuselige skjulte kameraer på den. 😜😝😛 Endret 7. oktober 2022 av TheDarkSycamore - SCM 1
SprengeMobil Skrevet 7. oktober 2022 Skrevet 7. oktober 2022 I'm banning TheDark because he's still trying to cause even more powerful invasions of my privacy.
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7. oktober 2022 Skrevet 7. oktober 2022 (endret) Banner SprengeMobil for der fikk du Cassidy Tvillingene til å måtte redigere banningen vår gitt.😉😉 Endret 7. oktober 2022 av Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene )
SprengeMobil Skrevet 7. oktober 2022 Skrevet 7. oktober 2022 Banner Ciaran og Ciara for å bomme på TheDark så det synger etter.
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 7. oktober 2022 Skrevet 7. oktober 2022 (endret) Spre-M, banner deg for nå synger han. Mens innebygde småe micro knott dronene mine i raketten kommer frem og svermer i huset ditt. De er usynlige for menneske øyner. 😝😝😛😜😜😝😛😝😜😝😝😜😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 Endret 7. oktober 2022 av TheDarkSycamore - SCM
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7. oktober 2022 Skrevet 7. oktober 2022 Banner TheDarkSycamore-SCM for Cassidy Tvillingene lurer på om du har bygget opp igjen leiligheten din etter at raketten knuste den til pinneved??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå