TheDarkSycamore - SCM Skrevet 6. juli 2022 Skrevet 6. juli 2022 (endret) CT, banner dere for å, for å, for å, for å, for ååååååhhhh... ...nå ble jeg NySideStarterQuadruppleKongen. 👑👑👑👑 Endret 6. juli 2022 av TheDarkSycamore - SCM 1
MR SPEED Skrevet 6. juli 2022 Skrevet 6. juli 2022 Banner CC sier tiø alle i banne tråden GOOD natt 1
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 6. juli 2022 Skrevet 6. juli 2022 Mr-$, banner deg for å være knutre-kongen nå.
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. juli 2022 Skrevet 6. juli 2022 Banner TheDarkSycamore-SCM for å se at MR SPEED er knutre-kongen og at han ble kronprins av side 9722, og Cassidy Tvillingene gratulerer deg med å bli NySideStarterQuadruppleKongen av side 9722.😍😍
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. juli 2022 Skrevet 6. juli 2022 Banner TheDarkSycamore-SCM for å ha postet enda en YouTube video som falt i god smak hos Cassidy Tvillingene.😍😍
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 6. juli 2022 Skrevet 6. juli 2022 CT, banner dere for å se at jeg knutret inn enda en YT video.
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. juli 2022 Skrevet 6. juli 2022 Banner TheDarkSycamore-SCM for Cassidy Tvillingene synes at du er veldig flink til å finne bra YouTube videoer.😍😍
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 6. juli 2022 Skrevet 6. juli 2022 CT, banner dere for å synes at jeg er dyktig leiter.
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. juli 2022 Skrevet 6. juli 2022 Banner TheDarkSycamore-SCM for Cassidy Tvillingene synes at du er den beste leteren.😍😍
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 6. juli 2022 Skrevet 6. juli 2022 CT, banner dere for... ...vet dere hvor mange stjerner pizzaria resturangen Gidder U'a har? Ingen, vi ringer du bringer. Det er en vits som jeg selv har laget. ☺️ 1 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. juli 2022 Skrevet 6. juli 2022 Banner TheDarkSycamore-SCM for Cassidy Tvillingene gjetter at et sånt Pizzaria må ha 0 stjerner.😉😉😊😊
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 6. juli 2022 Skrevet 6. juli 2022 (endret) CT, banner dere for korrekt, jeg nevnte det jo. Ingen. Sier deg selv i selve navnet på Pizzaria. Gidder U'a. (Gidder du.) Endret 6. juli 2022 av TheDarkSycamore - SCM
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. juli 2022 Skrevet 6. juli 2022 Banner TheDarkSycamore-SCM for nå er Cassidy Tvillingene stolte over oss selv, fordi vi forstod den vitsen der.
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. juli 2022 Skrevet 6. juli 2022 Banner TheDarkSycamore-SCM for det hender av og til at Cassidy Tvillingene forstår også da.😉😉
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 6. juli 2022 Skrevet 6. juli 2022 CT, banner dere for å bekrefte sinn relevante forståelse.
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. juli 2022 Skrevet 6. juli 2022 Banner TheDarkSycamore-SCM for å se at Cassidy Tvillingene har relevante forståelser her av og til.
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 6. juli 2022 Skrevet 6. juli 2022 CT, banner dere for ta videre ordet relevant.
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. juli 2022 Skrevet 6. juli 2022 Banner TheDarkSycamore-SCM for Cassidy Tvillingene tenkte at det var helt relevant å ta videre ordet relevant nå i sted.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå