TheDarkSycamore - SCM Skrevet 5. desember 2021 Skrevet 5. desember 2021 CT, banner dere for nå stjeler jeg en ny side fra dere.
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. desember 2021 Skrevet 5. desember 2021 Banner TheDarkSycamore-SCM for å stjele side 9300 fra Cassidy Tvillingene nå, bare slapp av det går helt fint det.😉😉😊😊
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 6. desember 2021 Skrevet 6. desember 2021 CT, banner dere for å si at tyveri går fint. 🥴🥴🥴 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. desember 2021 Skrevet 6. desember 2021 Banner TheDarkSycamore-SCM for her har Cassidy Tvillingene en oppgave til deg.😊😊 MUNNSKYLL -M-L+D
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 6. desember 2021 Skrevet 6. desember 2021 CT, banner dere for den var ikke vanskelig. 🙃🙃 Svaret er: Unnskyld
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. desember 2021 Skrevet 6. desember 2021 Banner TheDarkSycamore-SCM for å løse oppgaven til Cassidy Tvillingene, svaret var et ord som vi to ofte sier.😉😉😊😊
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 6. desember 2021 Skrevet 6. desember 2021 CT, banner dere for jeg syns dere sier alt for ofte.
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. desember 2021 Skrevet 6. desember 2021 Banner TheDarkSycamore-SCM for Cassidy Tvillingene skal prøve å skjerpe oss, og ikke si unnskyld så ofte mer her inne.😉😉
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 6. desember 2021 Skrevet 6. desember 2021 CT, banner dere for jeg sier ikke at dere skal slutte å si unnskyld eventuelt være snill, det sier jeg ikke. Det er en fin ting å si og være, ingen tvil om. Bare det at det kan bli litt meget for enkelte at snillheten tar helt overhånd. For mye avhengighet i seg selv, er heller ikke alltids så bra, avhengig om det er en dårlig uvane eller en god uvane. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. desember 2021 Skrevet 6. desember 2021 Banner TheDarkSycamore-SCM for Cassidy Tvillingene setter alltid pris på de kloke ordene dine, vi to synes at det som du skrev her er helt sant.😊😊
MR SPEED Skrevet 6. desember 2021 Skrevet 6. desember 2021 Banner CC så da knakk bordet da gitt å CC ropte hyll roter å mus der
Sviskepott Skrevet 6. desember 2021 Skrevet 6. desember 2021 Morgenbanner MRS peed for å nevne mus i tråden..........det er MUS HER! 😬 1
MR SPEED Skrevet 6. desember 2021 Skrevet 6. desember 2021 Banner SVISKA SE HER DU X-WING Micro lego 1 1
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 6. desember 2021 Skrevet 6. desember 2021 Mr-$, banner deg for nå skal han leke fly den X-Vingen også. 😁😁😛😜
Sviskepott Skrevet 6. desember 2021 Skrevet 6. desember 2021 Banner TDS for å få første svaret etter bildet av den fine doningen som jeg har flydd mange ganger i min fantasi.
MR SPEED Skrevet 6. desember 2021 Skrevet 6. desember 2021 Banner ds. Har venter på 15 Micro modell til har en den er så stor du
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 6. desember 2021 Skrevet 6. desember 2021 Svis, banner deg for å befinner seg offtest i sinn egen fantasi.
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. desember 2021 Skrevet 6. desember 2021 Banner TheDarkSycamore-SCM for Cassidy Tvillingene synes at det kan være interessant å befinne oss i vår egen fantasi av og til, vi to tilbrakte mye tid der inne da vi to var liten og yngre.😊😊
MR SPEED Skrevet 6. desember 2021 Skrevet 6. desember 2021 Banner CC for de har fantasi det har vi alle 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. desember 2021 Skrevet 6. desember 2021 Banner MR SPEED for Cassidy Tvillingene synes at det er både bra, fint og viktig å ha fantasi.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå