Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1. desember 2021 Skrevet 1. desember 2021 (endret) Banner Billie_bad_boy for Cassidy Tvillingene spiller helst musikk på vinylplater, og vi to spiller av og til musikk på CD eller kassett også da.😊😊 Endret 1. desember 2021 av Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) 1
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 2. desember 2021 Skrevet 2. desember 2021 CT, banner dere for nå har jeg pyntet til jul.
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2. desember 2021 Skrevet 2. desember 2021 Banner TheDarkSycamore-SCM for Cassidy Tvillingene pleier ikke å pynte mye til jul, vi to har et lite ferdigpyntet plastikkjuletre stående på et bord nede i kjellerleiligheten vår. Og så har vi noen nisser og noen engler stående i vinduene våre.😊😊 1
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 2. desember 2021 Skrevet 2. desember 2021 CT, banner dere for de orker heller ikke å stivpynte til jul, med lik linje med meg.
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2. desember 2021 Skrevet 2. desember 2021 Banner TheDarkSycamore-SCM for det har du helt rett i, Cassidy Tvillingene gidder ikke å stivpynte til jul, fordi julepynten skal jo ryddes bort etter nyttår, og vi to orker ikke rydde en hel drøss med pynt bort etter nyttår.😊😊 1
MR SPEED Skrevet 2. desember 2021 Skrevet 2. desember 2021 Banner CC for nå ligger de å purker å sover i senga si snork snork 😎😎
SprengeMobil Skrevet 2. desember 2021 Skrevet 2. desember 2021 Banner MR SPEED for å ta på seg solbriller i starten av svarteste desember.
MR SPEED Skrevet 2. desember 2021 Skrevet 2. desember 2021 Banner SM for være trist 🥵 smil min venn 😁
SprengeMobil Skrevet 2. desember 2021 Skrevet 2. desember 2021 Banner MR SPEED for å påstå at jeg ble trist. Nei, jeg mener svarteste som mørkt ute.
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2. desember 2021 Skrevet 2. desember 2021 Banner MR SPEED for det er hvitt av snø her hos Cassidy Tvillingene.😊😊 1
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 2. desember 2021 Skrevet 2. desember 2021 CT, banner dere for å beskrive snøen dem har der.
MR SPEED Skrevet 2. desember 2021 Skrevet 2. desember 2021 Banner ds for se på snøen ved å måke den ds han roper hurra for snøen her …..SE BILDER DERE KOM PÅ DØRA I DAG 1
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 2. desember 2021 Skrevet 2. desember 2021 Mr-$, banner deg for å være helt lego-gal. 🥴🥴🥴
MR SPEED Skrevet 2. desember 2021 Skrevet 2. desember 2021 Banner DS. Venter et lego sett til se bilde der kan svaret ligge 1
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 2. desember 2021 Skrevet 2. desember 2021 Mr-$, banner deg for å snakke om et svar.
SprengeMobil Skrevet 2. desember 2021 Skrevet 2. desember 2021 Banner MR SPEED for å sensurere noe på et av bildene.
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 2. desember 2021 Skrevet 2. desember 2021 Spre-M, banner deg for jeg tror det er en is-bit beholder snudd på hode. @MR SPEED sin nye hobby er å lage isbiter. 🥴🥴🥴
SprengeMobil Skrevet 2. desember 2021 Skrevet 2. desember 2021 Banner TheDark for å ta feil, det er innmaten til en Lego-julekalender.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå