Gå til innhold

Bannetråden v3

Latias

Anbefalte innlegg

Skrevet

Banner Ciaran og Ciara for å ha syntes at det høres ut som Manchester United var veldig uheldige og hadde skikkelig uflaks idag. Nettopp uflaks idag, men jeg tror Solskjær beholder jobben, for de vet jeg gjør det bra i Champions League i tillegg. :yes: 

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Banner Ciaran og Ciara for å angre nesten på at de to kvittet seg med flimreboksen i desember 2016. ;) De to har vel heller ikke abonnement på TV 2 Play, så de får sett hva som helst der, gjetter jeg. :hmm: 

• Hjerte 1
Skrevet

Banner Ciaran og Ciara for å ikke ha hatt noen av delene siden desember 2016-januar 2017. ;) Nå må jeg legge meg tidlig, for jeg må stå opp tidlig og følge med videre på Radio Norges Topp 1000-liste som fortsetter klokka seks hos Morgenklubben med Loven & Co. :) 

• Hjerte 1
Skrevet (endret)

Banner Ciaran og Ciara for å ha stått opp nylig. :) Jeg våknet for å sette på DAB-radioen før klokka seks, og hørte litt på Morgenklubben med Loven & Co hos Radio Norge hvor det er Topp 1000 for tida. Deretter sov jeg litt med radioen i bakgrunnen. :) Så får jeg litt ekstra søvn før jeg sto opp kvart på ni. :) 

Endret av SprengeMobil
  • Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...