MR SPEED Skrevet 5. juli 2021 Skrevet 5. juli 2021 Kris85 skrev (26 minutter siden): Banner SprengeMobil for å ikke kalle meg bølle, mobber, tulling, idiot - eller noe annet barnslig. 😘 Banner k85 se her 42100 1
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 5. juli 2021 Skrevet 5. juli 2021 Mr-S, banner deg for å ikke ha hentet en pakke og kjøpt to pakker med is i dag, slik jeg har gjort. De is pakkene skal hives i fryseren i dag, sånn at de er klare til de dagene som kommer. 1
SprengeMobil Skrevet 5. juli 2021 Skrevet 5. juli 2021 Banner Sycen selv for å spise Sun Lolly, jeg foretrekker heller vanlig is. 1 1
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 5. juli 2021 Skrevet 5. juli 2021 Mr-S, banner deg for dette var i pakken, ikke en bombe slik du foreslo. 1
MR SPEED Skrevet 5. juli 2021 Skrevet 5. juli 2021 Banner ds for det var ikke en bombe se her bombe 1
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 5. juli 2021 Skrevet 5. juli 2021 Mr-S, banner deg for det hørte jeg akkurat nå på Tv2 Nyhetskanalen. 1
SprengeMobil Skrevet 5. juli 2021 Skrevet 5. juli 2021 Banner Sycen selv for å se på TV 2 Nyhetskanalen. 1
SprengeMobil Skrevet 5. juli 2021 Skrevet 5. juli 2021 Banner MR SPEED for å si at jeg ikke har hørt, jo, jeg hører på Radio Norge i sola, der er det nyheter fra Dagbladet ti på hver time. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. juli 2021 Skrevet 5. juli 2021 Banner MR SPEED for Cassidy Tvillingene hører på radio nesten hele tiden, vi to skrur av radioen når vi spiller vinylplatene våre. 1
MR SPEED Skrevet 5. juli 2021 Skrevet 5. juli 2021 Banner CC for de skrur av radioen når de hører på lp plater 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. juli 2021 Skrevet 5. juli 2021 Banner MR SPEED for Cassidy Tvillingene må skru av radioen når vi hører på vinylplatene våre, for ellers hadde det blitt litt for mye bråk og støy på en gang. 1
SprengeMobil Skrevet 5. juli 2021 Skrevet 5. juli 2021 Banner Ciaran og Ciara for å ikke høre på to ting på en gang. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. juli 2021 Skrevet 5. juli 2021 Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene elsker å høre på både radioen og på vinylplatene våre, men vi to pleier ikke å høre på radio og vinylplater samtidig.
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 5. juli 2021 Skrevet 5. juli 2021 (endret) @Ciaran og Ciara, banner dere for å ikke like støy musikk. Jeg liker å høre på Igorrr, det er ganske nært til å være støy musikk. Jeg liker Igorr veldig godt. 🥰😍 Smake bit her (hør gjerne 1 min inn, eventuelt hele): Endret 5. juli 2021 av TheDarkSycamore - SCM 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. juli 2021 Skrevet 5. juli 2021 Banner TheDarkSycamore-SCM for Cassidy Tvillingene liker Å høre på bråkete og støyende musikk, men vi hører ikke på radio og vinylplater samtidig. Men vi to hører ofte på bråkete musikk, enten på radio eller på vinylplater. Men da hører vi enten på radioen eller på vinylplatene våre men ikke på begge deler samtidig.
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 5. juli 2021 Skrevet 5. juli 2021 CC, banner dere for å ikke like å høre på flere musikk på samme tid. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. juli 2021 Skrevet 5. juli 2021 (endret) Banner TheDarkSycamore-SCM for Cassidy Tvillingene hørte på Igorrr som du postet i den videoen der, og vi to digget den musikken der var megakul og kjempebra. Endret 5. juli 2021 av Ciaran og Ciara
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå