SprengeMobil Skrevet 24. juni 2021 Skrevet 24. juni 2021 Banner MR SPEED for å også gjøre gymnastikk nå. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 24. juni 2021 Skrevet 24. juni 2021 Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene gjør ikke gymnastikk akkurat nå, vi to gjorde gymnastikk i dag tidlig.😊😊 1
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 24. juni 2021 Skrevet 24. juni 2021 SprengeMobil skrev (4 timer siden): Banner MR SPEED for å si at det holder med sushi. UEFA er ikke skrudd i hodet. Klart de støtter LHBTQ+, de gir Tysklands landslagskaptein og keeper Manuel Neuer lov til å bære regnbuefarget kapteinsbind. Han er vel eneste? som bruker regnbuefarget kapteinsbind i EM. Eneste store greia er at de ikke gir foretaket som eier Allianz Arena lov til å lyse opp arenaen i regnbuens farger. Dette pga. at de så på dette som politisk når Ungarns (som vedtok en idiotisk homofobisk lov) landslag spilte der mot Tyskland. De hadde lov til å lyse opp arenaen i regnbuens farger i de to foregående kampene der, og en kvartfinale skal senere spilles der. Les linken under, så skjønner dere at UEFA klart støtter regnbuen. De er forøvrig også sterkt imot rasisme. Jeg følte meg krenket av Sycens tweet, siden jeg er en svært fotballinteressert person. Derfor skjønner jeg heie greia mye mer enn det Sycen selv utbasonerer. I tilleg har jeg i flere år har visst at UEFA er imot rasisme. Jeg er også tilhenger av LHBTQ+, og er ikke på noe som helst måte homofob. Vennligst ikke kritiser det jeg skrev, ellers må jeg forlate forumet for en langvarig pustepause, noe jeg ikke ønsker. https://www.uefa.com/insideuefa/about-uefa/news/026a-129679d2d1d6-66cada236eab-1000--uefa-respects-the-rainbow/ Spre-M, banner deg for sikkert mulig at jeg oppfattet denne saken litt feil. Ble bare litt provosert der og da. Jeg beklager virkelig det jeg skrev virket provoserende for dere fotball-elskere. 😳😔🥺 1
SprengeMobil Skrevet 24. juni 2021 Skrevet 24. juni 2021 (endret) Banner Sycen selv for å ta det jeg skrev om LHBTQ+ og fotball positivt. Det går greit. Endret 24. juni 2021 av SprengeMobil 2
SprengeMobil Skrevet 24. juni 2021 Skrevet 24. juni 2021 Banner MR SPEED for å lese at jeg ble glad. 1
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 24. juni 2021 Skrevet 24. juni 2021 SPre-M, banner deg for å ikke knutre inn noe. 1
SprengeMobil Skrevet 24. juni 2021 Skrevet 24. juni 2021 Banner Sycen selv for å knurte inn en YouTube-video, og så se på profilen min om jeg har knurtet inn noe i det siste. 1
MR SPEED Skrevet 24. juni 2021 Skrevet 24. juni 2021 TheDarkSycamore - SCM skrev (26 minutter siden): SPre-M, banner deg for å ikke knutre inn noe. Banner ds så hele videoen SprengeMobil skrev (20 minutter siden): Banner Sycen selv for å knurte inn en YouTube-video, og så se på profilen min om jeg har knurtet inn noe i det siste. Banner SM sorry måtte banne 2 ☹️ 1
SprengeMobil Skrevet 24. juni 2021 Skrevet 24. juni 2021 Banner MR SPEED for å ha sett på hele videoen. 1
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 24. juni 2021 Skrevet 24. juni 2021 Spre-M, banner deg for å ikke ha sett hele videoen. 1
MR SPEED Skrevet 24. juni 2021 Skrevet 24. juni 2021 (endret) Banner SM tar en CC nå SprengeMobil har oxo sett på videoen har du. ser ut som SM å da har gått i banne streik da går dere utta for forumet med txt på plakaten NEI TIL BANNING @TheDarkSycamore - SCM @SprengeMobil Endret 24. juni 2021 av MR SPEED 1
SprengeMobil Skrevet 24. juni 2021 Skrevet 24. juni 2021 Banner MR SPEED for å mase på folk som må få lov til å gjøre dagligdagse ting utenom å være her inne. 1
SprengeMobil Skrevet 24. juni 2021 Skrevet 24. juni 2021 Banner MR SPEED for å beskylde meg for å ta ugyldig fravær. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 24. juni 2021 Skrevet 24. juni 2021 Banner MR SPEED for Cassidy Tvillingene ser at du sier at du bare tullet med SprengeMobil. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå