TheDarkSycamore - SCM Skrevet 3. januar 2021 Skrevet 3. januar 2021 CC, banner dere for å si videre til @Halo: Combat Evolved at natten er enda ung. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. januar 2021 Skrevet 3. januar 2021 Banner TheDarkSycamore for det at natten er enda ung, det har Cassidy Tvillingene alt fortalt Halo i PM .
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 3. januar 2021 Skrevet 3. januar 2021 CC, banner dere for å fremdeles holde ut til 02:30 tiden, jeg skal holde ut litt lenger enn det. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. januar 2021 Skrevet 3. januar 2021 Banner TheDarkSycamore-SCM for Cassidy Tvillingene hyller deg som The Lord Of The Night.
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 4. januar 2021 Skrevet 4. januar 2021 CC, banner dere for jeg hyller dere for The Knight of the Night, en hakk under The Lord Of The Night. 😁😁😁 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. januar 2021 Skrevet 4. januar 2021 (endret) Banner TheDarkSycamore-SCM for Ciaran er The King Of The Night, og Ciara er The Queen Of The Night.👑👑 Endret 4. januar 2021 av Ciaran og Ciara
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 4. januar 2021 Skrevet 4. januar 2021 CC, banner dere for jeg hylte dere jo til å være reddere av natten, The Knight Of the Night på engelsk. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. januar 2021 Skrevet 4. januar 2021 Banner TheDarkSycamore-SCM for Cassidy Tvillingene visste at The Knights Of The Night betyr Riddere av Natten, fordi vi to er født i Irland, så vi har lært engelsk før vi lærte norsk da.😊😊
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 4. januar 2021 Skrevet 4. januar 2021 CC, banner dere for jeg trudde dere misforsto meg i farta. 😓 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. januar 2021 Skrevet 4. januar 2021 Banner TheDarkSycamore-SCM for Cassidy Tvillingene misforsto deg ikke i stad, vi ville bare være Konge og Dronning i stedet for Riddere. Det er bare det Kompis.😊😊
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 4. januar 2021 Skrevet 4. januar 2021 CC; banner dere for å ikke vil være riddere. Dem er jo kule. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. januar 2021 Skrevet 4. januar 2021 (endret) Banner TheDarkSycamore-SCM for Cassidy Tvillingene synes at det er kulere med hver vår krone, enn hver vår rustning og hver vår hjelm.👑👑 PS: Du veit at det mest effektive våpenet på riddere er boksåpner, ikke sant.😜😜🤣🤣 Endret 4. januar 2021 av Ciaran og Ciara
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 4. januar 2021 Skrevet 4. januar 2021 CC, banner dere for å små terge meg. 😌😌 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. januar 2021 Skrevet 4. januar 2021 Banner TheDarkSycamore-SCM for Cassidy Tvillingene ber om unnskyldning for at vi små terga deg. Vi to skal aldri gjøre det mer, nå er vi triste og lei oss begge to.😢😢
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 4. januar 2021 Skrevet 4. januar 2021 (endret) CC, banner dere for det går bra, ingen grund å si uskyld for. Det er jo en liten del av bannetråden. De som er med i denne leken bør tåle litt små terging. Små terging tåler jeg. Så lenge det ikke tar helt av, da har man rett å si i fra. Endret 4. januar 2021 av TheDarkSycamore - SCM 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. januar 2021 Skrevet 4. januar 2021 Banner TheDarkSycamore-SCM for Cassidy Tvillingene ber om unnskyldning når vi føler at det er nødvendig, sånn er bare vi to kompis.😊😊
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 4. januar 2021 Skrevet 4. januar 2021 CC, banner dere for å være altfor snille, er dere biologisk asiatiske, eller. Enkelte av dem er ekstremt snille av seg, sånn som japanesere og kinesere. 😁😁😁 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. januar 2021 Skrevet 4. januar 2021 Banner TheDarkSycamore-SCM for Cassidy Tvillingene er bare biologisk Keltiske vi kompis.😊😊
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 4. januar 2021 Skrevet 4. januar 2021 CC, banner dere for å innrømme at de er biologisk Keltiske, som jeg aldri hørt om. 😳🙄😏 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. januar 2021 Skrevet 4. januar 2021 Banner TheDarkSycamore-SCM for Cassidy Tvillingene er fra Irland, og det Irske folket. Er et Keltisk folkeslag.😊😊
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå