Gå til innhold

Bannetråden v3

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Banner Joey fordi nettopp skrevet en diktanalyse på nynorsk. Sitter nå med en energidrikk i hånda og gjør resten av leksene. Blir ikke mye fritid i 10. så man må nyte det når man kan. Selv om det er 2-3 minutter med beina på pulten. :p

Endret av Spritty
Skrevet

Banner MAc for fritid hadde jeg mye av på ungdomsskolen. Jeg brydde meg egentlig ikke så mye om skolen da, men fikk med meg det viktisgte. Vgs er det lite og gjøre egentlig, egentlig veldig chill. :)

Sålangt, null fravær og null annmerkninger. En i klassa fikk annmerkning igår for og sette fyr på papir under et forsøk.. :p

Skrevet (endret)

Banner Joey fordi jeg har 2 anmerkninger :ohmy: Glemt gymtøy og glemt naturfaglekse :roll:

Folk i klassen har mye rare(for å ikke si mange) anmerkninger. En tror jeg krysset 40 i 9. klasse.

Blant annet er det

"40 minutter for seint til første time", "Sparket til søppelkasse. Nektet å sette den opp.", "Lånte skateboard av en i 9. (nå i år, når vi går i 10.) og skatet rundt i korridorene og i Aulaen(en stor sal midt i bygget som før var gymsal, men når er bl.a scene). Skatet fra læreren og stakk av. Kom tilbake 5 minutter senere og var lei seg.", "Prater frekt til lærer.", "Går hele tiden inn i guttetelt (en jente) på overnatting med skolen.", "Kaster fisk ut av vinduet (i 9.) i heimkunnskapstimen. Bommer og fisken havner utover veggen.", "Røyker fyrstikker i heimkunnskapstimen(Ja, jeg har gjort det før jeg og, men aldri på skolen :roll: )

Bare noen få :p

Endret av Spritty
Skrevet

Banner Mac for haha, geniale annmerkninger! :p Skal sanke sammen de beste jeg hører om jeg! :p

glemte leksa en gang jeg og, men pc'en streika så slapp unna. Sa at fila ble borte, noe den faktisk ble. :p

Skrevet

Banner Joey fordi sånt slipper ikke vi unna med :ohmy:

Går maskinen i stykker eller den er tom for strøm får vi skylda :p

Sitter på eBay og ser etter Angry Birds cover, eller cover generelt som jeg kan bruke på min iPad :yes:

Gjest Slettet-w7DZlO15
Skrevet

Banner Crazyjoey fordi jeg har hatt en fantastisk bursdag! :D

Skrevet (endret)

Banner Joey fordi vi har nettopp hatt svømming, men nå er det storefri, så da er det opp i klasserommet og på med headsettet. Må ha min daglige dose med musikk. På med Right Round :D

Endret av Spritty

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...