Gå til innhold

Bannetråden v3

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Banner Latias fordi hva er det du prøver å fortelle meg? Kommer jeg aldri til å få se deg fullstendig fokusert på fotball?

...Brb. Må ha meg et rosa revurderingseple.

• Liker 1
Skrevet (endret)

banner latias fordi jeg ALDRI har blitt sjøsyk. selv i 16m bølger!

Banner Bow fordi jeg blir sjøsyk bare jeg tenker på havet. Lenge leve blodtrykksvansker. :hrm:

Ok, det utpsyker meg at Hans er innom hele tiden. Jeg får mentalt sammenbrudd snart.

Endret av Vida
  • Liker 1
Skrevet

Banner Bibow fordi hvorfor dimmet du da? :p

Banner Latias fordi hva er det du prøver å fortelle meg? Kommer jeg aldri til å få se deg fullstendig fokusert på fotball?

...Brb. Må ha meg et rosa revurderingseple.

Banner Vida fordi du kan faen ikke forvente at jeg skal gidde å bry meg om fotball når du sitter ved siden av meg.

Brb, må hoppe ned balkongen. :fun:

• Liker 1
Skrevet (endret)

Banner Bow for å teste grenser. Det er lite pent gjort.

Banner Latias fordi den eneste grunnen til at jeg vil gifte meg med deg er jo for å kunne stirre på deg mens du ser kamp. Har du virkelig tenkt å knuse drømmene mine på denne måten?

Endret av Vida
  • Liker 1
Skrevet (endret)

Banner Latias fordi den eneste grunnen til at jeg vil gifte meg med deg er jo for å kunne stirre på deg mens du ser kamp. Har du virkelig tenkt å knuse drømmene mine på denne måten?

Banner Vida fordi hvis det er sant, så foreslår jeg at vi avslutter dette her og nå. :)

Banner Vida fordi du også. :love:

Endret av Latias
  • Liker 1
Skrevet

Banner Latias fordi hvis dette er tungt for deg kan jeg sikkert finne på et par grunner til. For eksempel at du stemmer AP. Og at du er helt insane deilig når du tar opp telefonen.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...