Hydrium Skrevet 18 timer siden Skrevet 18 timer siden Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 time siden): Banner TheDarkSycamore - SCM for vi lørdagsmorgenbanner deg nå. Banner @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ), fordi det er IKKE er mulig å morgenbanne noen før klokka fem, da er det natt 😛 1
Sviskepott Skrevet 17 timer siden Skrevet 17 timer siden Godmorgenbanner @Hydrium blidt og forteller at det er jeg litt uenig i; om våren synger fuglene når de står opp i tre-firetiden og da er det morgen. Ingenting endres selv om det er mørkt ute. 1
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 16 timer siden Skrevet 16 timer siden Skvis, banner deg for og blande fuglene inni dette. 🥴🥴🥴 1 1
MR SPEED Skrevet 14 timer siden Skrevet 14 timer siden Banner @TheDarkSycamore - SCM han er på klagehumør i dag he he er ikke sint nå da 👍👍🥳🥳 1 1
Sviskepott Skrevet 14 timer siden Skrevet 14 timer siden 🤡 Klovnebanner @MR SPEED som sprer glede og tommeltotter i tråden. Det kan en aldri få for mye av. Ha en bra lørdag! 1
Sviskepott Skrevet 10 timer siden Skrevet 10 timer siden Takkebanner @MR SPEED så meget for alle hjertene og gode ord. Så rødmer jeg kledelig når ingen ser meg. 😳 1
MR SPEED Skrevet 10 timer siden Skrevet 10 timer siden Sviskepott skrev (7 minutter siden): Takkebanner @MR SPEED så meget for alle hjertene og gode ord. Så rødmer jeg kledelig når ingen ser meg. 😳 Banner @Sviskepott ta bilde så kan vi see søt å pen du er ❤️❤️ 1 1
Sviskepott Skrevet 10 timer siden Skrevet 10 timer siden MR SPEED skrev (Akkurat nå): Banner @Sviskepott ta bilde så kan vi see søt å pen du er ❤️❤️ Smiskebanner @MR SPEED ...for ingen er så søt som han...det er helt umulig! 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10 timer siden Skrevet 10 timer siden Banner Sviskepott for vi ser at noen sier her oppe at man ikke kan morgenbanne før klokken 05.00. Men vi spiser frokost klokken 04.00. Så det er morgen for oss. 1
Sviskepott Skrevet 9 timer siden Skrevet 9 timer siden Enigbanner @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) for det er vi helt enige i. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden Banner Sviskepott, for vi ser at du enighetsbanner oss her. Da enighetsbanner vi deg tilbake.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå