Sviskepott Skrevet 7. oktober Skrevet 7. oktober Banner C&C for å stå der aktivt med sine røde boksehansker og gir forbipasserende en fulltreffer midt i planeten. 👺 1
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 7. oktober Skrevet 7. oktober Skvis, banner deg for, jeg viste ikke at jeg hetet @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ). 🥴🥴 1 1
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 7. oktober Skrevet 7. oktober Skvis, banner deg for, jah jeg vet at jeg er kø-bøller. 😜🤪😝 2
Sviskepott Skrevet 7. oktober Skrevet 7. oktober Jeg banner TDS på aller vennligste vis, for det er helt i orden med tilfeldig sniking. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7. oktober Skrevet 7. oktober Banner Sviskepott for det er vi helt enige i. 1
Sviskepott Skrevet 7. oktober Skrevet 7. oktober (endret) Enighetsbanner C&C for nå skal de snart sove i all sin enighet? lol Endret 7. oktober av Sviskepott 1
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 7. oktober Skrevet 7. oktober Skvis, banner deg for nå tar jeg en CC'en. Jeg ser at det blir snakket om enighet her inne nå jeg. 🙂🙃 1
MR SPEED Skrevet 7. oktober Skrevet 7. oktober (endret) @Maskinfører https://www.vg.no/video/331591/ny-flaaklypa-film-slik-har-du-aldri-sett-il-tempo-gigante?utm_source=vgfront&utm_content=hovedlopet_row3_pos2&utm_medium=dre-68df724dfa19cb90608b4b88&utm_campaign=overlay-main-desktop ble feil tråd i linken pokker meg Endret 7. oktober av MR SPEED 2
Maskinfører Skrevet 7. oktober Skrevet 7. oktober MR SPEED skrev (2 timer siden): @Maskinfører https://www.vg.no/video/331591/ny-flaaklypa-film-slik-har-du-aldri-sett-il-tempo-gigante?utm_source=vgfront&utm_content=hovedlopet_row3_pos2&utm_medium=dre-68df724dfa19cb90608b4b88&utm_campaign=overlay-main-desktop Nei har ikke det 😀 1 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7. oktober Skrevet 7. oktober Banner Maskinfører for vi sier fin og god kveld til dere alle sammen.🥰🥰
MR SPEED Skrevet 7. oktober Skrevet 7. oktober Banner CC si videre @SprengeMobil @TheDarkSycamore - SCM nå sjefter dere ikke på maskinfører han trenger ikke sjeft ble feil posting fra meg så ikke sjeft på da risikere vi han forlaterforumet ikke sjeft på plz ADVARER DERE DA KLIKKER JEG PÅ ALLE TENNPLUGENE mine da plz bruk hode nå 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7. oktober Skrevet 7. oktober Banner MR SPEED for her var det mye ja.
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 7. oktober Skrevet 7. oktober MR SPEED skrev (5 timer siden): Banner CC si videre @SprengeMobil @TheDarkSycamore - SCM nå sjefter dere ikke på maskinfører han trenger ikke sjeft ble feil posting fra meg så ikke sjeft på da risikere vi han forlaterforumet ikke sjeft på plz ADVARER DERE DA KLIKKER JEG PÅ ALLE TENNPLUGENE mine da plz bruk hode nå Hva har jeg og Spre-M sagt for noe? 😲 Vi mente ikke noe vondt ment med hva nå vi sa for noe. 😌🙃 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7. oktober Skrevet 7. oktober Banner TheDarkSycamore-SCM for vi, lurte også på den der.🤔🤔 1
SprengeMobil Skrevet onsdag kl 01:52 Skrevet onsdag kl 01:52 Banner Ciaran og Ciara for å se at TheDark glemte å banne. 1
TheDarkSycamore - SCM Skrevet onsdag kl 01:57 Skrevet onsdag kl 01:57 (endret) Spre-M, banner deg for og være oppmerksom. Edit: Er du ikke enig @SprengeMobil i det jeg sa i min forrige post? 🤗🤗 Endret onsdag kl 01:58 av TheDarkSycamore - SCM 1
SprengeMobil Skrevet onsdag kl 02:03 Skrevet onsdag kl 02:03 Banner TheDark for å si jeg så dette lenger opp, jeg kan ikke huske å ha kjeftet på Maskinfører. 2
TheDarkSycamore - SCM Skrevet onsdag kl 02:06 Skrevet onsdag kl 02:06 SprengeMobil skrev (1 minutt siden): Banner TheDark for å si jeg så dette lenger opp, jeg kan ikke huske å ha kjeftet på Maskinfører. Spre-M, banner deg for jah akkurat, jeg kan heller ikke huske å ha gjort det. 🙂🙃 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå